www.zeepjesenzo.nl
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Dat ziet er zeer gezellig uit. Je kunt de zeepjes bijna ruiken. Veel succes met je shoppie.
groetjes Sannie.
-
- Bead Chatter
Re: www.zeepjesenzo.nl
Hey Sandra,
Leuke site geworden!! Mooie foto's, alles goed overzichtelijk en de kleuren helemaal goed bij de mooie foto op de welkomspagina! En leuke zeepjes heb je!! Als ik weer eens een nieuwe zeephanger ga maken, weet ik je te vinden, in de Favorieten. Succes met je soapsite!!
Groetjes, Simone
Leuke site geworden!! Mooie foto's, alles goed overzichtelijk en de kleuren helemaal goed bij de mooie foto op de welkomspagina! En leuke zeepjes heb je!! Als ik weer eens een nieuwe zeephanger ga maken, weet ik je te vinden, in de Favorieten. Succes met je soapsite!!

Groetjes, Simone
- Suzanne1804
- Bead Fan
Re: www.zeepjesenzo.nl
Toppie!!sanegdokter schreef:Hoi Suzanne, je mag het ook altijd aangeven als je liever wilt dat ik deze voor je maak.Suzanne1804 schreef:De site ziet er echt super uit! Heel duidelijk en perfect verzorgd.![]()
Ben je ook van plan zeepjes met een gaatje te gaan verkopen?Ik heb het bewust bij de meeste zeepjes niet gedaan omdat je dan zelf kan bepalen hoe je het zeepje aan de ketting wil hangen, plat of staand ed. Bij sommige zeep maak ik wel alvast een gaatje aangezien deze heel hard kan worden maar dat zet ik er dan bij.
Dan ga ik dit weekend meteen bij je bestellen denk ik

(mijn nieuwe verslaving is zeepkettingen en het is altijd makkelijk wanneer de gaatjes er al in zitten. Bovendien heb jij meer verschillende zeepjes dan waar ik ze tot nu toe koop)