22-02-2009 | Kyra en Natasja
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Lynn
- Bead Intelligent
- Berichten:1493
- Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
- Locatie:Eindhoven
- Contacteer:
Leuk!
Groetjes Lynn
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Berichten:957
- Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
- Locatie:Harlingen
- Contacteer:
Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja
Whooeeii
Ik had gisteravond van iemand een mailtje gekregen die graag de oorbellen wou kopen!

Is toch wel kicken als iemand iets koopt van je
Tis nu de tweede keer dat ik iets heb verkocht via marktplaats!
Ik had gisteravond van iemand een mailtje gekregen die graag de oorbellen wou kopen!

Is toch wel kicken als iemand iets koopt van je
Tis nu de tweede keer dat ik iets heb verkocht via marktplaats!

- sanegdokter
- Moderator
- Berichten:3636
- Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
- Locatie:hoevelaken
- Contacteer:
Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja
Yeeeeh, wat leuk voor je!
Is idd kicken als je iets verkoopt aan een totale vreemde, ook aan een bekende natuurlijk. Maar zo via MP heeft toch wat extra's lijkt me

Is idd kicken als je iets verkoopt aan een totale vreemde, ook aan een bekende natuurlijk. Maar zo via MP heeft toch wat extra's lijkt me
Groetjes Ellen.
Re: 22-02-2009 | Kyra en Natasja
Wat leuk Bianca! Gefeliciteerd...geeft wel een kick om weer nieuwe te maken
Het zijn dan ook prachtige bellen en de armband is eveneens heel mooi!
Het zijn dan ook prachtige bellen en de armband is eveneens heel mooi!
************************************
Groetjes, Maddy
Groetjes, Maddy- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Berichten:1955
- Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
- Locatie:Nijmegen
- Contacteer:
