fimo tashangers/sleutelhangers
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je dat spul in de klei moet mengen...moniek81 schreef:en dat doe je dan tussen de kraal en het bloemetje in?? en als je het dan bakt dan zie je er niets meer van?miss-chris schreef:ik heb ze verstevigd met fimo liquid! dat word dan een soort van lijm als je het afbakt![]()
groetjes Christa
bedankt voor de uitleg!
Hele aparte kralen en mooie kleurencombi

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Wat kun je dat ontzettend goed zeg!!
Echt supermooi die bloemetjes.
Ik vraag me af of je ook last hebt van vingerafdrukken erop? Of werkj je met handschoentjes aan ofzo?? Want ik denk haast niet dat je dit nog kunt schuren/lakken. Hoe doe je dat?
Groetjes dorith

Ik vraag me af of je ook last hebt van vingerafdrukken erop? Of werkj je met handschoentjes aan ofzo?? Want ik denk haast niet dat je dit nog kunt schuren/lakken. Hoe doe je dat?
Groetjes dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: