hoe dan ook succes!
Geldt dat dan ook voor ons als particulieren die iets verkopen?Armande schreef:Ja kan er wel heel moeilijk over doen maar de klant mag het product gewoon terugdoen en krijgt geld terug. Dat heet het herroepingsrecht bij koop op afstand.
Dat is lief van je Sandrasandra schreef:ja ik vind hem ook heel mooi...en best goedkoop...het is dat ik al veel kettingen heb anders had ik hem wel overgekocht..
yeps ik weet het dat ze hem dan na kunnen makensanny schreef:Als je een tegoedbon maakt moet je er wel voor zorgen dat het iets is, wat niet nagemaakt kan worden. Heel lastig tegenwoordig in het comp. tijdperk. Ik heb wel eens cadeaubonnen gemaakt met een eigenlogo, gewoon uit de computer, op b.v. rood papier (moeilijk te kopieëren later) met een hologrammetje erop geplakt. Je kunt heel dun zelfklevend hologram papier kopen en daar dan met een ponsje een figuurtje uitponsen. Dat figuurtje op je cadeaubonplakken, kan dan ook niet meer gekopieërd worden. Eigenlijk wel erg dat je aan al dat soort dingen moet denken.
Niet persoonlijk opvatten natuurlijkArmande schreef:Ik weet niet precies hoe het zit als particulier. Het zal wel anders zijn als je via marktplaats ofzo verkoopt maar als je een site hebt, dan ben je volgens mij toch een shop. Je presenteert je ook zo aan bezoekers.