wat voor swap
Ja hoor toen ik vannacht thuis kwam lag het keurig op de mat. Gelijk open gemaakt om te kijken, maar ze zijn echt hartstikke mooi. Die blokjes zijn heel erg mooi. Maar toen ik het openmaakte had ik wel het idee waar ben ik aan begonnen, want nu moet ik iets gaan maken met deze kralen. Heb wel van alles in mijn hoofd, maar ja, je wil toch iets onwijs moois maken.
Even voor mijn beeld, voegen er mensen ook nog kralen toe? Of is het puur draad en een slotje en meer niet? Ik hoor het heel erg graag.
Groetjes Rianne
Even voor mijn beeld, voegen er mensen ook nog kralen toe? Of is het puur draad en een slotje en meer niet? Ik hoor het heel erg graag.
Groetjes Rianne
Yeah, vandaag hele dag op pad geweest en toen ik thuiskwam..... lag er een pakketje.
LEUK!!!!!!!!!!! LEUK!!!!!!!!
Ik zit nu ook achter de computer met kralenbord voor me neus te braenstormen.
PS: voor Rianne: volgens mij moet je alleen nog materiaal toevoegen (draad, kettelstiften, slotje etc) en geen kralen.
LEUK!!!!!!!!!!! LEUK!!!!!!!!
Ik zit nu ook achter de computer met kralenbord voor me neus te braenstormen.
PS: voor Rianne: volgens mij moet je alleen nog materiaal toevoegen (draad, kettelstiften, slotje etc) en geen kralen.
byeeeee
Nou, ik niet i.v.m. problemen digitale camera, maar als iemand anders misschien een foto wil maken van de kralenVictoria schreef:kun je niet een foto maken van het pakket wat is opgestuurd
En vandaag heb ik geld ontvangen van Mirjam.
Ik doe het morgen op de bus (met hopelijk nog meer pakketjes
Groetjes, Nicole.
Ik kan nog geen foto maken want ik heb de kralen nog niet... Mijn geld is onderweg en k ben zooooooo nieuwsgierig
, want iedereen heeft het steeds maar over die mooie kralen... Ik kan haast niet wachten!!! Heeft er nog iemand een foto gemaakt??(sorry, ik overdrijf, maar ik ben zo nieuwsgierig
)
groetjes Anouk
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb je geld nog niet ontvangen.EstherJ schreef:Hey Nicole, heb je mijn geld al wel ontvangen? Kben zo nieuwsgierig, helemaal na al die enthousiaste reacties..
Zodra ik het heb, zet ik het in dit topic.
Hee Renata, dat is zeker enthousiast!
(Je mag hem ook eerder opsturen hoor, ik word nu ook wel nieuwsgierig haha).
Groetjes, Nicole.
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
jahaaa fotow!! Ikke nieuwsgierig en moet nog wachten tot vrijdag.... dan ligt het thuis in zeeland op mij te wachten... zucht...moon34 schreef:Als men het leuk vind en erugh nieuwschierig is dan maak ik morgen wel even een foto van het pakketje en laat ik hem zien (als N het hiermee eens is dan he)
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Heb vandaag ontvangen!!!!!!!!!!!!! Thnxxxx Ziet er goed uit en nu maar hopen dat ik beetje inspiratie krijg hierdoor.