artistieke handen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » di 23 nov 2004 12:00

Ik zou ook wel op die beurs willen staan maar weet niet hoe ik me aan moet melden.....

Angelique06
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Angelique06 » di 23 nov 2004 12:00

ff op google...artistieke handen beurs intoetsen...kom je vanzelf op hun site en daar kan je je via email aanmelden
Groetjes Angelique

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » di 23 nov 2004 12:06

Thanx!!!

MoniqueG
Bead Interested

Bericht door MoniqueG » za 27 nov 2004 07:49

Ik heb met Artistieke handen gemaild en ze vertelden mij dat je niet meer mag komen staan met kaarten en sieraden. Dit omdat er al een te grote deelname voor is. Yvon ik weet dus niet of jij je hebt aangemeld, dan ben je misschien net op tijd geweest, maar verder hoeft denk ik niemand met sieraden dat meer te doen.

Ze wijzen je af.

Jaren geleden ging ik als bezoeker altijd in Arnhem naar Artistieke handen, was altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig en groot! Ik heb er altijd van gedroomd daar eens te staan maar helaas wordt het in Arnhem niet meer georganiseerd...

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » za 27 nov 2004 14:57

:? :? :? dat is schrikken wat jammer dat je niet meer mag.

Ze vertelde mij inderdaad dat ze minder kaarten stands wilde hebben.
En iets meer sieraden ,ik heb mij wel aangemeld en ze vond het wel oke,maar ik heb nog geen definitief antwoord van d`r gekregen.
Ik ben zeer benieuwd maar ik ga er vanuit dat ik er tussen sta .

:P groetjes yvonne :P

MoniqueG
Bead Interested

Bericht door MoniqueG » zo 28 nov 2004 22:30

Dan zul je je zeker op tijd hebben aangemeld, leuk zeg!!

Hoop voor je dat je ertussen staat! Gezellig.

Ik vind dat ze ook wel gelijk hebben hoor, als er veel kaarten staan dan word het gewoon saai he en worden er vele stands overgeslagen, zelfde geld voor sieraden natuurlijk.

Op vlijtige handen stonden drie kramen met kralen, viel nog wel mee,was op zich een vrij grote beurs!

Gesloten