Niki sieradencollectie

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » do 14 okt 2004 18:08

ik heb er ook 4 ofzo gehad en de meeste waren dubbel.

Oeps wilde net iedereen gaan mailen dat mijn site vernieuwd was maar kan het beter maar niet doen zo te lezen hahahahaha.

Ik zou dan alleen mailen naar mensen die zelf al eens contact hebben gezocht. want zomaar allerlei emailadressen gebruiken nee dat is niets voor mij.

Groetjes Miranda

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 14 okt 2004 19:53

Ik heb het vandaag ook "weer" gekregen, alleen niet de tweede keer maar al wel de tiende keer nu!!! Heb hem een mail gestuurd dat ik niet wil lastiggevallen worden met ongevraagde mails.... :twisted:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 14 okt 2004 19:59

ik heb al 6 keer het mailtje geha en heb het behoorlijk met ze gehad na het 4de mailtje heb ik hen gemaild maar nr 5 volgende en ik zag net nr 6 in mijn mailbox zitten.... als ik IETS irritant vindt!!!!!!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 14 okt 2004 20:11

ik zit al haast te denken de url van deze topic naar hen te mailen....wie weet weten ze dan snel genoeg. ;)
tis igg dom om het te blijven mailen, op 'n gegeven moment weet je het wel.

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » do 14 okt 2004 21:01

Heb inmiddels ook weer een mailtje binnen, begin het behoorlijk irri te vinden. Heb m nogmaals gemailt (deze keer een wat dringender verzoek) om die rotzooi bij zich te houden....

Even afwachten of ie de hint begrijpt.....

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 14 okt 2004 21:16

Ik nu ook.... de 1e, gelijk gedumpt. Ik zie wel of er nog meer volgen en dan krijgtie van mij ook lik op stuk.
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
Crystalinspiration
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 02 okt 2004 16:10
Contacteer:

Bericht door Crystalinspiration » vr 15 okt 2004 07:04

Goedemorgen,

Ik denk dat ze gewoon alle adressen van de kralen.pagina heeft genomen. Tuurlijk het is een makkelijke bron van reclame maken. En een goedkope. Ik heb er eerst ook over nagedacht. Maar gelukkig niet gedaan hoor!!!!!!!!!! Want ik merk nu dat de mensen vanzelf wel naar jou toekomen. :banaan: :banaan: En volgens mij heeft ze de adressen lang niet allemaal goed bekeken want als je mensen aan gaat schrijven zonder kvk kom je met je 10.000 sluitingen niet goed weg. Zelfs als je wel een kvk hebt dan hou je aan 10.000 stuks zere vingers aan over :wink: :wink:

Groetjes

Bianca
Inspired by Crystals

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » vr 15 okt 2004 21:58

Ik heb er ook een gehad.

Ja, wat moet ik met 10.000 slotjes en andere onderdelen ??
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » vr 26 nov 2004 21:53

Heb vandaag een brief van hun gehad. Nouja, brief; het was alleen een prijslijst zonder enige introductie oid. Er zat ook een klein zakje met voorbeeldmateriaal bij. Ze leken op een groothandel maar zijn dat volgens mij niet, zou dat wel het geval geweest zijn dan zouden ze dat toch wel ergens vermelden.
Heb geen idee hoe ze aan mijn adres komen, volgens mij is dat op het forum niet bekend en ik heb ook (nog) geen eigen site . Beetje vreemd.
Heeft iemand nog 'iets' met hun gedaan?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 26 nov 2004 22:03

ik heb voor de zoveelste keer gezegd dat ik geen mailtjes wil ontvangen. ;)

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 26 nov 2004 23:06

Ik ook, ik vind het wel irritant zeg al die mails... :?
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » za 27 nov 2004 09:41

Jolanda Y schreef:Heb vandaag een brief van hun gehad. Nouja, brief; het was alleen een prijslijst zonder enige introductie oid. Er zat ook een klein zakje met voorbeeldmateriaal bij. Ze leken op een groothandel maar zijn dat volgens mij niet, zou dat wel het geval geweest zijn dan zouden ze dat toch wel ergens vermelden.
Heb geen idee hoe ze aan mijn adres komen, volgens mij is dat op het forum niet bekend en ik heb ook (nog) geen eigen site . Beetje vreemd.
Heeft iemand nog 'iets' met hun gedaan?
Ik vind het wel erg vreemd dat ze op een of ander manier aan je adres gekomen zijn hoor!
Ik heb ook weer mail gehad maar niks mee gedaan.

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » za 27 nov 2004 09:53

Ik ook van de week.....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 27 nov 2004 10:46

ik heb hun boos terug gemaild... met de zoveelste mededeling dat ik uit hun adressenlijst verwijderd wordt.... volgende keer meld ik deze topic... :roll:
Liefs
Linda

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » za 27 nov 2004 16:32

Pff wat een gedoe allemaal, ze klinken wel erg wanhopig vind ik

Gesloten