workshop 20 personen

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
tinkerbell
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 21:20
workshop 20 personen

Bericht door tinkerbell » di 23 nov 2004 22:02

Ik heb gisteren een workshop gegeven aan 20 personen er zouden er eingelijk 24 komen maar er waren 4 afmeldingen! Was best wel zwaar want ze hadden allemaal de moeilijkste ketting uitgezocht en dat voor beginners! Gelukkig was mn moeder ook mee voor assistentie ( ! ) ook al z'on creatieve bij ! Maar we hebben de avond weer gehad. :?
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 24 nov 2004 08:23

pfoeee ja 20 lijkt me ook een beetje drukjes.... gelukkig had je nog assistentie!
Op naar de volgende?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 24 nov 2004 17:34

leuk joh... heb je foto's?!?! Wat voor vb had je?!!


(ben niet nieuwsgierig..)
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
tinkerbell
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 21:20

Bericht door tinkerbell » wo 24 nov 2004 21:02

Ik heb geen fotos !! Het was wel een moeilijke ketting want ik had er 1 voor beginners gemaakt en 1 voor gevorderden, maar de mensen van de organisatie hadden dit niet goed uitgelegt aan de "cursisten" dus hadden de meeste mensen de ketting voor gevordeden uitgezocht............ maar het is wel een heel geregel vooraf. 2 februari heb ik de volgende workshop voor 8 personen daar moet ik nog inkopen voor doen ( LEUK ! )
En zaterdag geef ik een demonstratie in een winkel.............. dus dat is het volgende op mn programma. :lol:
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

Gebruikersavatar
tinkerbell
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 21:20

Bericht door tinkerbell » wo 24 nov 2004 21:03

Ik heb geen fotos !! Het was wel een moeilijke ketting want ik had er 1 voor beginners gemaakt en 1 voor gevorderden, maar de mensen van de organisatie hadden dit niet goed uitgelegt aan de "cursisten" dus hadden de meeste mensen de ketting voor gevordeden uitgezocht............ maar het is wel een heel geregel vooraf. 2 februari heb ik de volgende workshop voor 8 personen daar moet ik nog inkopen voor doen ( LEUK ! )
En zaterdag geef ik een demonstratie in een winkel.............. dus dat is het volgende op mn programma. :lol:
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

Karen Buis
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:di 23 nov 2004 20:52

Bericht door Karen Buis » wo 24 nov 2004 21:20

Heb laatst een workshop gegeven aan 41 vrouwen. Samen met twee vriendinnen die alletwee 1 keer een workshop hadden gevolgd. Hard doorwerken, maar ging goed :D

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » wo 24 nov 2004 21:28

Jeetje, hoe doen jullie dat toch. Ik vind een workshop voor 7 mensen al een klus. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik allerlei kettingen mee neem en dat de gasten dan zelf het soort ketting dat ze willen maken kunnen kiezen, met als gevolg dat iedereen een andere ketting heeft.
Hoeveel materiaal, tangetjes ed hebben jullie dan voor die grote groepen?

Karen Buis
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:di 23 nov 2004 20:52

Bericht door Karen Buis » do 25 nov 2004 17:24

Voor die 41 vrouwen had ik drie soorten tangen en dan van elk soort negen stuks. Ik had vier soorten modellen kettingen bij me en heeel veel kralen. Has van te voren voor elk model ketting al wat draad afgeknipt in verschillende kleuren en ook de kallotjes al aan de slotjes vastgemaakt.

Gesloten