Beadshouse

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
m@rlies

Bericht door m@rlies » do 11 nov 2004 21:07

hoi Ria,

Vreemd, ik had hem heel snel ontvangen en toen ik nog wat vragen had kreeg ik daar binnen een uur antwoord op.

Gebruikersavatar
Maxime
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:di 12 okt 2004 12:58

Bericht door Maxime » vr 12 nov 2004 01:00

Hoe komen ze aan jullie e-mail eigenlijk om dat mailtje te sturen??
of heb ik iets gemist?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 12 nov 2004 08:42

ik had ze ook niet gekregen, kreeg het wel doorgemaild van onze lieve mario. ;)
wie weet zijn ze alleen sieradensites afgegaan.....

Gebruikersavatar
Crystalinspiration
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:za 02 okt 2004 16:10
Contacteer:

Bericht door Crystalinspiration » vr 12 nov 2004 09:32

Het is een mooie en zeer duidelijke site.... Echt mooi gedaan. (kan ik zelf nog wel een puntje aan zuigen) Alleen de prijs....
Inspired by Crystals

Nicollie
Bead Starter
Berichten:57
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Krommenie

Bericht door Nicollie » vr 12 nov 2004 09:35

Ik heb mij ook aangemeld en ik denk dat ik volgende week even een kijkje ga nemen! Ik zit nu te wachten op reactie zodat ik kan inloggen!

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » vr 12 nov 2004 15:35

:cry: Ik heb niks gehad maar ja heb dan ook geen kvk.

Gebruikersavatar
Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:do 22 mei 2003 15:18
Locatie:Monster
Contacteer:

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 13 nov 2004 10:42

Ik kreeg de mail ook maar heb helaas geen kvk ze hebben dus zomaar wat adressen ergens uitgepikt. :roll:
Hex

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 13 nov 2004 12:46

Ik heb het mailtje ook gekregen, maar ook geen KvK, dus helaas ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

valquin
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:do 25 nov 2004 21:07
Locatie:schagen
Contacteer:

beadshouse

Bericht door valquin » do 25 nov 2004 21:46

Hoi allemaal,

Na een tip om eens te gaan kijken om deze site en jullie forum heb ik met genoegen jullie berichtjes over Beadshouse gelezen.
Nou, ik zal mezelf voorstellen, mijn naam is Esther en ik ben dus van Beadshouse.
Sommige van jullie kennen mij inmiddels al, hebben een bericht of aanmelding van me gehad of door wat voor omstandigheid ook, nog niets gehoord.
Ik kan wel een aantal van jullie vragen beantwoorden hoor.
We hebben niet zomaar luk raak van een site de adressen eruit gepikt. mMet zorg hebben we jullie sites bekeken en voor zover ons dan enigzins bekend ingeschat of er een KVK nr aanwezig is. Soms zitten wij er ook naast, maar dan hopen we iets van jullie te vernemen of dat ook zo is.
Een aantal van jullie heeft misschien al een site, zijn professioneel bezig maar hebben nog geen KVK. Laat ons dat ook dan weten.

Als je nou een mailtje van ons hebt gehad en je hebt nog niets van mij gehoord........dat is natuurlijk niet netjes. Ik heb de afgelopen tijd wel een aantal berichten van jullie gehad en als ik die dan beantwoord gebeurde het dat de server het mailadres weigerde. Ik heb dan een stille hoop toch nog iets van jullie dan te horen.

Groetjes van Beadshouse
Esther

Kweep
Bead Interested
Berichten:126
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:45
Locatie:Veenendaal
Contacteer:

Re: beadshouse

Bericht door Kweep » do 25 nov 2004 22:49

Begrijp ik het dus goed dat je bij Beadshouse ook zonder kvk kan inkopen?
Kweep......

Muiser
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:04
Locatie:Haaften
Contacteer:

Re: beadshouse

Bericht door Muiser » vr 26 nov 2004 09:53

valquin schreef:Hoi allemaal,

Na een tip om eens te gaan kijken om deze site en jullie forum heb ik met genoegen jullie berichtjes over Beadshouse gelezen.
Nou, ik zal mezelf voorstellen, mijn naam is Esther en ik ben dus van Beadshouse.
Sommige van jullie kennen mij inmiddels al, hebben een bericht of aanmelding van me gehad of door wat voor omstandigheid ook, nog niets gehoord.
Ik kan wel een aantal van jullie vragen beantwoorden hoor.
We hebben niet zomaar luk raak van een site de adressen eruit gepikt. mMet zorg hebben we jullie sites bekeken en voor zover ons dan enigzins bekend ingeschat of er een KVK nr aanwezig is. Soms zitten wij er ook naast, maar dan hopen we iets van jullie te vernemen of dat ook zo is.
Een aantal van jullie heeft misschien al een site, zijn professioneel bezig maar hebben nog geen KVK. Laat ons dat ook dan weten.

Als je nou een mailtje van ons hebt gehad en je hebt nog niets van mij gehoord........dat is natuurlijk niet netjes. Ik heb de afgelopen tijd wel een aantal berichten van jullie gehad en als ik die dan beantwoord gebeurde het dat de server het mailadres weigerde. Ik heb dan een stille hoop toch nog iets van jullie dan te horen.

Groetjes van Beadshouse
Esther
Wel een beetje vreemd dat zo'n berichtje wel blijft staan..... Ik hoef maar een naam van een winkel te noemen en krijg gelijk commentaar dat het reclame is. Sorry hoor maar dit moet er even uit... Vind dit heeel vreemd.

Groetjes,
Marloes

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: beadshouse

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 26 nov 2004 09:56

Muiser schreef:
valquin schreef:Hoi allemaal,

Na een tip om eens te gaan kijken om deze site en jullie forum heb ik met genoegen jullie berichtjes over Beadshouse gelezen.
Nou, ik zal mezelf voorstellen, mijn naam is Esther en ik ben dus van Beadshouse.
Sommige van jullie kennen mij inmiddels al, hebben een bericht of aanmelding van me gehad of door wat voor omstandigheid ook, nog niets gehoord.
Ik kan wel een aantal van jullie vragen beantwoorden hoor.
We hebben niet zomaar luk raak van een site de adressen eruit gepikt. mMet zorg hebben we jullie sites bekeken en voor zover ons dan enigzins bekend ingeschat of er een KVK nr aanwezig is. Soms zitten wij er ook naast, maar dan hopen we iets van jullie te vernemen of dat ook zo is.
Een aantal van jullie heeft misschien al een site, zijn professioneel bezig maar hebben nog geen KVK. Laat ons dat ook dan weten.

Als je nou een mailtje van ons hebt gehad en je hebt nog niets van mij gehoord........dat is natuurlijk niet netjes. Ik heb de afgelopen tijd wel een aantal berichten van jullie gehad en als ik die dan beantwoord gebeurde het dat de server het mailadres weigerde. Ik heb dan een stille hoop toch nog iets van jullie dan te horen.

Groetjes van Beadshouse
Esther
Wel een beetje vreemd dat zo'n berichtje wel blijft staan..... Ik hoef maar een naam van een winkel te noemen en krijg gelijk commentaar dat het reclame is. Sorry hoor maar dit moet er even uit... Vind dit heeel vreemd.

Groetjes,
Marloes
Als Sandra (of een van de andere moderators) er niet op gewezen wordt dat er reclame wordt gemaakt dan kan ze er ook niets aan doen. Ze kan niet ieder topic de hele dag in de gaten houden. (Of zeg ik nu iets heel doms?)

Muiser
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:04
Locatie:Haaften
Contacteer:

Bericht door Muiser » vr 26 nov 2004 10:02

Nou dat klopt wel een beetje Esther. Maar dan vind ik het vreemd dat ze wel altijd al mijn berichtjes in de gaten houdt.

Groetjes,
Marloes

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 26 nov 2004 10:10

muiser, je moest eens weten hoeveel teksten ik uit het berichtje van beadshouse heb verwijderd. maak je dus maar geen zorgen, ik hou niet alleen jou in de gaten.
de overige teksten van beadshouse heb ik laten staan want een reactie moet kunnen, hoe vaak heb dit nou wel al niet gezegd. :roll:

hoe zou jij het vinden als jij afgekraakt wordt en je mag er niet eens op reageren?
en nee, tijd terug toen er over een bestelling van jou werd geklaagd toen was je naam niet eens genoemd door degene die het postte. ik had jouw reactie toen verwijderd omdat iedereen erover ging klagen dat jullie het zelf moeten uitzoeken via mail, niet omdat het reclame was ofzo.

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » vr 26 nov 2004 10:14

sandra schreef:muiser, je moest eens weten hoeveel teksten ik uit het berichtje van beadshouse heb verwijderd. maak je dus maar geen zorgen, ik hou niet alleen jou in de gaten.
de overige teksten van beadshouse heb ik laten staan want een reactie moet kunnen, hoe vaak heb dit nou wel al niet gezegd. :roll:

hoe zou jij het vinden als jij afgekraakt wordt en je mag er niet eens op reageren?
en nee, tijd terug toen er over een bestelling van jou werd geklaagd toen was je naam niet eens genoemd door degene die het postte. ik had jouw reactie toen verwijderd omdat iedereen erover ging klagen dat jullie het zelf moeten uitzoeken via mail, niet omdat het reclame was ofzo.
heeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaaaak :wink:
maar ach sommige moeten toch wat te mutsen hebben, toch :lol: :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gesloten