hoewel ik moet toegeven dat ik het wel grappig vind om mijn sieraad in vergelijking met anderen te zien, dus ik was ?tuurlijk wel benieuwd naar de stemmen

*helaas moet ik zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar triest vind, als je het zo nodig hebt om te winnen dat je al je vrienden en vriendinnen moet mobiliseren om voor jou te stemmen?
kijk mij zal het niet boeien, en inderdaad de top 3 is ook terecht de top 3, maar was het niet veel leuker geweest als dat op ?eerlijkere? manier gebeurt was? want dat ze ook zonder ?hulp? de top 3 hadden gevormd is zo goed als zeker, toch?
dus voor iedereen die niet in de top 3 staat hier een troost, hoop ik:
de mensen die op jou sieraad hebben gestemd deden dat omdat het het leukste is, en niet omdat ze jou een plezier willen doen!
En Sandra: niet over inzitten, er zijn altijd mensen die heel graag willen winnen en daarom allerlei kleine trucjes uithalen om ervoor te zorgen dat het ze ook echt winnen. Ik vind dat je een grooooooot

*overigens wil ik niemand ergens van beschuldigen, alleen als het inderdaad niet allemaal netjes is gegaan, dan is dit mijn mening over diegene die het gedaan hebben
hoop dat dit nu duidelijk is