Resultaten wedstrijd sprookjes

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 22 okt 2004 11:24

het ging inderdaad om de LOL :lol:
hoewel ik moet toegeven dat ik het wel grappig vind om mijn sieraad in vergelijking met anderen te zien, dus ik was ?tuurlijk wel benieuwd naar de stemmen :oops:
*helaas moet ik zeggen dat ik het eigenlijk alleen maar triest vind, als je het zo nodig hebt om te winnen dat je al je vrienden en vriendinnen moet mobiliseren om voor jou te stemmen?
kijk mij zal het niet boeien, en inderdaad de top 3 is ook terecht de top 3, maar was het niet veel leuker geweest als dat op ?eerlijkere? manier gebeurt was? want dat ze ook zonder ?hulp? de top 3 hadden gevormd is zo goed als zeker, toch?
dus voor iedereen die niet in de top 3 staat hier een troost, hoop ik:
de mensen die op jou sieraad hebben gestemd deden dat omdat het het leukste is, en niet omdat ze jou een plezier willen doen!

En Sandra: niet over inzitten, er zijn altijd mensen die heel graag willen winnen en daarom allerlei kleine trucjes uithalen om ervoor te zorgen dat het ze ook echt winnen. Ik vind dat je een grooooooot :applaus: verdient hebt omdat je de wedstrijd, samen met Esther en zo(hihi) zo goed georganiseerd hebt.

*overigens wil ik niemand ergens van beschuldigen, alleen als het inderdaad niet allemaal netjes is gegaan, dan is dit mijn mening over diegene die het gedaan hebben
hoop dat dit nu duidelijk is
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » vr 22 okt 2004 11:26

En Sandra: niet over inzitten, er zijn altijd mensen die heel graag willen winnen en daarom allerlei kleine trucjes uithalen om ervoor te zorgen dat het ze ook echt winnen. Ik vind dat je een grooooooot verdient hebt omdat je de wedstrijd, samen met Esther en zo(hihi) zo goed georganiseerd hebt.
100% mee eens
Groetjes Kruimel

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 22 okt 2004 12:21

Gewoon de hele wedstrijd cancelen!! Of geen prijzen uitreiken! Op deze manier is de LOL ver te zoeken en verdienen mensen geen prijzen! Of alles omdraaien en de 3 laagste de prijzen geven! :twisted: dat vindt ik wel sport! en dat zal degene leren die de boel bedonderen. hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Lady_Violet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » vr 22 okt 2004 12:47

Ik heb ook gestemd !!!

Het was inderdaad zeer moeilijk om te stemmen: zoveel mooie en originele sieraden. Heb er echt op moeten denken om er 3 uit te kiezen.
Groetjes
Lady_Violet

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » vr 22 okt 2004 16:22

Mooie creaties hoor. ik heb gisteren al gestemd maar had dit bericht helemaal niet gezien. ook erg leuk dat je niet ziet van wie die is... Ben wel heel benieuwd en die namen mogen toch na de wedstrijd er wel bij :wink: Ik had duidelijk 1 favoriet en benieuwd van wie die is!
Wat betreft de "fraude" : als het gebeurt is en die mensen willen op die manier winnen hoop ik dat ze zich er nog lekker bij kunnen voelen...
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2004 16:31

:) leuk dat jullie er allemaal plezier mee hebben.

ik kreeg helaas een mailtje van een deelnemer, zij voelde zich aangesproken bij een berichtje hier op het forum. dat berichtje ging erover dat sommigen wel heel veel stemmen hebben, dat ze vast zoveel stemmen hebben door allerlei vrienden te laten stemmen. bij degene die mailde is dat iig niet zo en zij vindt het erg jammer dat ze op zo 'n manier werd aangevallen. zij heeft dus in ieder geval niemand gevraagd om voor haar te stemmen. nogmaals, het kan ook best dat iemand veel meer stemmen heeft dan de ander, want als iemand stemnr 1 krijgt, krijgt de persoon 3 punten, da's 3x zoveel als degene die stemnr 3 krijgt.

voor degenen die het jammer vinden dat er niet helemaal eerlijk wordt gestemd: denk maar zo, het doel van de wedstrijd was:
- een leuke uitdaging. het verbaasd me wel hoeveel mensen nog zoveel verschillende en leuke dingen konden bedenken die allemaal met sprookjes te maken hebben.
- leuke resultaten. het is leuk om te zien wat iedereen zoal maakt en wie weet krijg je daardoor weer ideeeen.

en dat is wel bereikt. :)

ik ga de prijzen gewoon, zoals beloofd, geven aan degenen met de meeste punten, want dat heb ik al beloofd en ik heb het idee dat degenen die nu bovenaan staan ook echt eerlijke stemmen hebben gekregen.

hoe we het de volgende keer doen zien we tegen die tijd wel, wie weet geef ik dan gewoon geen prijzen, dan doen ook alleen mensen mee die het voor plezier doen en niet voor wat gratis kraaltjes.

ik hoop in ieder geval dat dit niet verder uitloopt tot discussie. :)

muriel
Bead Discoverer

Bericht door muriel » vr 22 okt 2004 16:46

Ben al een tijdje niet op het forum geweest (weinig tijd :( ) maar wilde natuurlijk wel stemmen. Jammer Sandra dat deze leuke wedstrijd dreigt uit te lopen tot een lange discussie. Vind je laatste reactie dan ook prima! Niet stoppen hoor met het uitschrijven van wedstrijden, het is een super leuk idee en dit soort dingen zullen altijd wel gebeuren vrees ik.

Muriel :byebye

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 22 okt 2004 16:58

inderdaad: kappen nou met die discussie en nu al verheugen op de volgende wedstrijd die er misschien wel komt als wij aardig zijn :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 22 okt 2004 17:17

Mijn frank viel pas vandaag dat er een wedstrijd was. Ben dan ook meteen mijn stem gaan uitbrengen, maar heb geen idee op wiens creatie ik gestemd heb (er staan toch geen namen bij?)
Ik vind het een heel leuk idee, vooral niet mee stoppen. En aan alle deelnemers: een dikke proficiat voor jullie creaties, ze zijn stuk voor stuk geslaagd!!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2004 17:31

zodra er niet meer gestemd kan worden zal de naam en hier en daar de leeftijd bekend worden gemaakt. ;)

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » vr 22 okt 2004 17:32

die ketting die nou boven aan staat is echt super (ik bedoel die sprookjes achtig mooie :wink:)!!!!Wil de maker even contact met mij opnemen over hoe hij gemaakt is?

Groetjes Meggie

gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » vr 22 okt 2004 17:47

er zitten hele mooie kettingen tussen :o
vond het ook best moeilijk om een keuze te maken
maar het is gelukt hoor !!!! :wink:

gootje

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » vr 22 okt 2004 19:58

Sandra schreef: het doel van de wedstrijd was:
- een leuke uitdaging. het verbaasd me wel hoeveel mensen nog zoveel verschillende en leuke dingen konden bedenken die allemaal met sprookjes te maken hebben.
- leuke resultaten. het is leuk om te zien wat iedereen zoal maakt en wie weet krijg je daardoor weer ideeeen.

en dat is wel bereikt.
:applaus: heb ik helemaal niets meer aan toe te voegen :wink:
Groetjes Monique

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » vr 22 okt 2004 21:09

wat moeilijk zeg vind er zoveel mooi maar ja ik heb gestemt op die ik echt de allermooiste vind maar meiden die mee hebben gedaan ik wens jullie veel suscces want jullie hebben toch erg jullie best gedaan ik ga mischien deze keer ook mee doen lig aan het thema

:wink:
groeten van brides

volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » vr 22 okt 2004 22:04

zoveel inspiratie ,dan word het moeilijk om te kiezen heb na lang treuzelen toch gestemd ,bravo voor iedereen
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

Gesloten