Laat me maar weten of jullie de wijze van stemmen snappen, zo ja, dan verwijs ik ook naar de pagina op kralen.com zelf en stuur ik ook zometeen nieuwsbrief.
Ik snap het stemmen prima hoor Sandra, het is m.i. duidelijk genoeg Er zijn heel uiteenlopende kettingen gemaakt, van grappig tot prachtig Heel leuk om te zien!
wow het zijn er v??????l!!!
Erg leuk om te zien, ik ga straks stemmen als ik ze nog beter heb bekeken.
Leuk hoe iedereen zich op een andere manier heeft laten inspireren
Ik net mijn stem uitgebracht . Wat een prachtige kettingen staan er tussen. En wat een uiteenlopende stijlen. Ik vond het heel moeilijk om te kiezen. Er waren er wel meer dan drie die ik heel mooi vond.
Jeeeeeeeetje wat veel kettingen!!!!!!!!!!! En wat een verschil aan creaties echt heel leuk.
Ik heb ze maar eens goed bekeken en mijn stem uitgebracht (hahaha en nee niet eens op die van mijzelf al was mijn dochter het daar NIET mee eens )
Ja eigenlijk had ik bij elke ketting wel iets leuks erbij willen zetten zo van: wat een mooie kleuren of leuk bedacht of zo. Als je voor 3 stemt lijkt het altijd als of je de overige afkeurt, maar dat is echt niet zo, hoor! Ik vind dat het stuk voor stuk kleine/grote kunstwerken geworden zijn!!
Hoewel ik moet toegeven dat ik meteen een paar favo?s had en ook snel wist welke ik het leukst vond, gewoon omdat ie voor mij zo bijzonder was! Dus uiteindelijk is het wel gelukt?
-xxx-
Dagmar Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Wat veel kettingen zeg! Zo leuk dat ze zo verschillend zijn, hele mooie, grappige, orginele en ook sommige teksten waren er erg mooi bij.
Het was moeilijk maar ik heb mijn keuze gemaakt.
Tja, ik wilde ook overal iets bijzetten, maar als bekend word wie wat gemaakt heeft, dan kan je alsnog iemand een compliment geven voor zijn/haar kunstwerk (moet goed onthouden dat er ook mannen op het forum zitten!)
Was moeilijk kiezen dat stemmen!