STICKLES: inkleuren ornamenten

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gebruikersavatar
tinus
Bead Designer
Berichten:959
Lid geworden op:ma 11 okt 2004 11:25
Locatie:Heerhugowaard

Bericht door tinus » do 14 okt 2004 10:37

Da's een goed idee! Ga ik ook doen met die pennen! Anders gaan ze nooit op!! Hihi. M'n vriend zal blij zijn met die glitter in z'n huis!! Helaas hebben we hier geen pipoos, maar wel een ander goed hobbywinkeltje, die heeft het vast ook wel.
Hoog nodig tijd wat meer glitter and glamour in m'n leven te brengen!!

Hihi, Groetjes, Martine

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » do 14 okt 2004 11:38

Naomi schreef:Ja hoor, heb ik ook daar gezien.

Maar je zegt dat het indroogt. als je er met een scherp voorwerp licht in krast, komt het er dan echt niet uitzetten? Dat had ik namelijk met andere glitterlijm wel. (En ik test dat soort dingen altijd, dus het eerste wat ik doe, nadat ik iets gevuld heb en het is droog, is het er weer uitpulken en kijken of dat moeilijk gaat :lol: )

Speciaal vooor jou Naomi heb ik met een mesje langs de randen zitten pulken. Het zit echt muurvast. Ik krijg het er niet uit.
Ik zei inderdaad dat het indroogde maar het is niet zo dat het aan de rand krimpt zodat je ruimte over hebt. Wanneer ik het vul dan zakt meestal het midden een beetje in dus dat moet dan de dag erna nog een keer.

Ik ben vergeten wat het precies kostte. Ik dacht 2,80 euro voor zo'n flesje.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » do 14 okt 2004 11:41

http://www.dekwast.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft het in 10 kleuren. Zoek op "stickles"
Daar kost het 3,95 euro
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » do 14 okt 2004 13:24

Ik heb ze bij de Pipoos idd gezien! Maar omdat ik al gelpennen had, heb ik gewoon losse glitter gekocht en de doorzichtige pen erbij.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 14 okt 2004 14:53

H? Char, bedankt :wink: . Misschien haal ik hem nog wel in bruin. Ik krijg nog steeds geen mooie kleur bruin gemengd met die pennen.
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » do 14 okt 2004 14:58

Naomi schreef:H? Char, bedankt :wink: . Misschien haal ik hem nog wel in bruin. Ik krijg nog steeds geen mooie kleur bruin gemengd met die pennen.
Volgens mij zag ik bij pipoos wel eenpen in een tint in een soort van bruin achtig, heb je die al gezien?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 14 okt 2004 15:16

Nee, heb ik nog niet gezien. de laatste keer dat ik er was, hadden ze geen bruin.
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
nessy
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 04 aug 2004 19:01
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door nessy » do 14 okt 2004 18:12

Maarre...even over die gelpennen. Ik wil die ook graag eens proberen...maar hoorde hier dat de meningen daar ook over verdeeld zijn. Zijn deze bijvoorbeeld w?l kleurecht? En geven ze niet af? Heb dan ook wel interesse in bruintint, want kan erg weinig mooie bruine dingetjes vinden (zoals strass bijv).

groetjes, Nessy :turtle

Gebruikersavatar
lisza
Bead Designer
Berichten:758
Lid geworden op:za 02 okt 2004 10:52
Locatie:Oirschot
Contacteer:

Bericht door lisza » do 14 okt 2004 18:18

Haai, even over die gelpennen, welke/wat bedoelen jullie hiermee eigenlijk??? en wat doen jullie er dan precies mee? Ja sorry voor deze , voor jullie misschien, domme vraag, maar ik zou dat ook wel eens willen proberen. Dat is neem ik aan wel goedkoper dan elke keer stenen kopen. En daar hou ik van, mooie, goedkope oplossingen/ideeen/mogelijkheden. :banaan: Dusse zou imand zo vriendelijk willen zijn en mij vertellen hoe en wat want ik ga morgen naar de pipoo's en dan kan ik misschien meteen al wat spullen kopen! In ieder geval die stickles.....
Thanx!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » do 14 okt 2004 19:04

Tip: gebruik "zoeken"
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ight=gelly" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gesloten