Hengelo en Hardenberg
In Hengelo is er vanaf zondag deze beurs:
Huishoud Hobbybeurs 17 t/m 24 okt. 2004
Is iemand er al eens geweest? Moontje misschien? Ik ben erg benieuwd in hoeverre de Hobbybeurs is vertegenwoordigd. Op de site klinkt het alsof het meer huishoud- dan hobbybeurs is.
En 15, 16 en 17 oktober zijn er de Hobbydoedagen in de Evenmentenhal in Hardenberg. Deze beurs is ook in Groningen geweest in de Martinihal. Is daar iemand heen geweest en kan mij vertellen of het leuk genoeg is om heen te gaan?
Huishoud Hobbybeurs 17 t/m 24 okt. 2004
Is iemand er al eens geweest? Moontje misschien? Ik ben erg benieuwd in hoeverre de Hobbybeurs is vertegenwoordigd. Op de site klinkt het alsof het meer huishoud- dan hobbybeurs is.
En 15, 16 en 17 oktober zijn er de Hobbydoedagen in de Evenmentenhal in Hardenberg. Deze beurs is ook in Groningen geweest in de Martinihal. Is daar iemand heen geweest en kan mij vertellen of het leuk genoeg is om heen te gaan?
groetjes Leonie 
hoi, hoi! ik ben inderdaad 1 keer naar die huishoud en hobbybeurs geweest en ik vond er werkelijk 10 keer niets aan, vond het echt vreselijk!
het ging vooral over potten, pannen en servies! ik was toen nog niet geintresseerd in kralen, dus daar heb ik toen nog niet echt op gelet, maar als kralen goed vertegenwoordigd zou zijn, had ik het vast gemerkt.
dus als je geintresseerd bent in potten en pannen, kan je erheen gaan
ik ben overigens ook heel nieuwschierig naar de beurs in hardenberg, dus als iemand meer weet....... heel graag.
heb de creadagen in hengelo gemist (dacht dat het weinig voor zou stellen)
het ging vooral over potten, pannen en servies! ik was toen nog niet geintresseerd in kralen, dus daar heb ik toen nog niet echt op gelet, maar als kralen goed vertegenwoordigd zou zijn, had ik het vast gemerkt.
dus als je geintresseerd bent in potten en pannen, kan je erheen gaan
ik ben overigens ook heel nieuwschierig naar de beurs in hardenberg, dus als iemand meer weet....... heel graag.
heb de creadagen in hengelo gemist (dacht dat het weinig voor zou stellen)

Maar vind het wel stom dat ik niet eerder heb gereageerd...
groetjes Leonie 
Ik zal even kijken of ik er een foto van kan makenalpha schreef:FotoHeez schreef:kep wel een hele leuke kralentas gekocht...![]()
Whow gaaf zeg! Champagne erbij?Heez schreef:... en in een limo gezeten voor 16 personen
Haha nee geen Champagne er bij