Hengelo en Hardenberg

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
alpha
Bead Fan
Contacteer:
Hengelo en Hardenberg

Bericht door alpha » do 14 okt 2004 09:58

In Hengelo is er vanaf zondag deze beurs:

Huishoud Hobbybeurs 17 t/m 24 okt. 2004

Is iemand er al eens geweest? Moontje misschien? Ik ben erg benieuwd in hoeverre de Hobbybeurs is vertegenwoordigd. Op de site klinkt het alsof het meer huishoud- dan hobbybeurs is.

En 15, 16 en 17 oktober zijn er de Hobbydoedagen in de Evenmentenhal in Hardenberg. Deze beurs is ook in Groningen geweest in de Martinihal. Is daar iemand heen geweest en kan mij vertellen of het leuk genoeg is om heen te gaan?
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 15 okt 2004 20:26

hoi, hoi! ik ben inderdaad 1 keer naar die huishoud en hobbybeurs geweest en ik vond er werkelijk 10 keer niets aan, vond het echt vreselijk!
het ging vooral over potten, pannen en servies! ik was toen nog niet geintresseerd in kralen, dus daar heb ik toen nog niet echt op gelet, maar als kralen goed vertegenwoordigd zou zijn, had ik het vast gemerkt.
dus als je geintresseerd bent in potten en pannen, kan je erheen gaan :wink:

ik ben overigens ook heel nieuwschierig naar de beurs in hardenberg, dus als iemand meer weet....... heel graag.

heb de creadagen in hengelo gemist (dacht dat het weinig voor zou stellen) :cry:
Afbeelding

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 15 okt 2004 20:30

heb net op de site van hardenberg gekeken, zou ik best heenwillen maar ze hebben geen deelnemerslijst, hoe kan ik nu zien wie er staan?
Afbeelding

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 16 okt 2004 07:53

hoi alpha! jammer dat je niet meer reageerd. ik kijk wel of ik ga....... als ik vandaag ga, laat ik weten hoe het was, dan kan je misschien zondag nog gaan!
groetjes!
Afbeelding

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » za 16 okt 2004 17:25

Ik ga misschien wel naar de huishoud - hobbybeurs in Hengelo, ik woon er toch. Ze hebben dit jaar wel een hobby straatje dus ben benieuwd.
de Creadagen waren wel leuk in Hengelo, het was er super rustig :wink:

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » zo 17 okt 2004 16:08

ben niet gegaan, moest dan alleen en als er dan niets aan is, sta je ook maar zo te kijken, ach ja, volgende keer beter :wink:
Afbeelding

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » zo 17 okt 2004 16:10

:oops: Heb een paar dagen niet op het forum gekeken, sorry! Vrijdag ben ik naar Hardenberg geweest. Op zich een leuke beurs maar weer veel kaarten enzo. Wel waren er een paar kramen die kralen e.d. verkochten, dus ik heb wel wat gekocht (knijpkralen en slotjes) maar om daarvoor vanuit Hengelo te komen was niet echt aan te raden hoor Moontje!

Maar vind het wel stom dat ik niet eerder heb gereageerd... :?

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » di 19 okt 2004 08:02

maakt helemaal niets uit! is beter voor mijn geld dat je niet gereageerd hebt :wink:
Afbeelding

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » di 19 okt 2004 21:09

Weet iemand misschien of er op de huishoud - hobbybeurs in Hengelo nog wat kralen te koop zijn? :wink:

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » wo 20 okt 2004 20:47

Er waren geen kralen te koop. Maar wel 4 kramen met sieraden, dat was leuk om te zien. kep wel een hele leuke kralentas gekocht en in een limo gezeten voor 16 personen :wink:

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » do 21 okt 2004 10:20

Heez schreef:kep wel een hele leuke kralentas gekocht...
Foto :D
Heez schreef:... en in een limo gezeten voor 16 personen :wink:
Whow gaaf zeg! Champagne erbij? :wink:

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » vr 22 okt 2004 08:36

alpha schreef:
Heez schreef:kep wel een hele leuke kralentas gekocht...
Foto :D
Heez schreef:... en in een limo gezeten voor 16 personen :wink:
Whow gaaf zeg! Champagne erbij? :wink:
Ik zal even kijken of ik er een foto van kan maken :D Kep namelijk geen digitale camera.
Haha nee geen Champagne er bij :wink: Kep op de beurs er gewoon even ingezeten, maar het is wel heel leuk om mee te maken. We hebben ook lootjes gekocht. En als je wint ga je een dag uit met de limo en 's avonds heel lekker eten (vast langs de Macdrive :P ). En de opbrengst gaat naar het ziekenvervoer

Gesloten