Vertel!!! Hoe was het??????
Ik heb het heel erg leuk gevonden. ik ging helemaal alleen en dan heb je toch zoiets van..hmm... ik hoop maar dat ik iemand tegenkom om mee te praten. Eenmaal aangekomen wa er helemaal niets meer aan de hand. Lekker rondgekeken en gepraat op verschillende plekken, veel dingen gezien en ik ben heel blij dat ik van Ria kralen heb leren maken. Ben er helemaal verzot op. Zelfs mijn vriend die niets van kralen enzo moet hebben vond ze helemaal geweldig. Heel erg bedankt allemaal voor de leuke dag die ik heb gehad!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Heb je ze ook al gebakken Rianne?? Leuk om tehoren dat mensen het leuk vonden en nog leuker is het als het thuisfront ook geintereseert is toch
Voor degene die het misschien vergeten zijn bakken 20-25 minuten op 130 graden in een gewone keukeoven of combi oven!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Whaaaaaaaaaaaaa..hihihi ja ik vond het ook Superleuk!!!! Fijn om jullie allen weer te zien!!enne ik ga ook mee de 16de Oktober mee shoppen {gaan we ook naar beadies
} enne Pluisje kunnen we weer bijkletsen
enne Victoria dat haken krijg jij wel onder de knie
{blijven oefenen!}

Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Meiden,
Vond het een erg leuke dag.
Merk wel dat ik mezelf nog eens wat schoppen onder het gat moet leggen wat betrefd het maken vannieuwe contacten.
Heb geen idee naast wie ik tijdens het haken heb gezeten, was zo enorm ingespannen aan het rijgen.
Heb 's avonds thuis nog de streng afgehaakt en ook een tweede gemaakt.
Nu moet ik eerst weer rijgen en dan kan verder.
Hennie bedankt voor je uitleg ik hoop dat mijn creatie er net zo super uit gaat zien als die van jouw.
Mijn schilderwerkje onder leiding van Naomi heeft op de terug weg wat schade opgelopen.
Alle glasverf uit het midden was door het niet plat transporteren aan de wandel gegaan.
Heb gelukkig thuis de boel nog weer goed kunnen herstellen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden als die helemaal droog is.
Tot die tijd ligt die in de vensterbank.
Esther, Willy en Sandra enorm bedankt voor de leuke dag.
Hierbij geef ik me op voor nummer 5??

Vond het een erg leuke dag.
Merk wel dat ik mezelf nog eens wat schoppen onder het gat moet leggen wat betrefd het maken vannieuwe contacten.
Heb geen idee naast wie ik tijdens het haken heb gezeten, was zo enorm ingespannen aan het rijgen.
Heb 's avonds thuis nog de streng afgehaakt en ook een tweede gemaakt.
Nu moet ik eerst weer rijgen en dan kan verder.
Hennie bedankt voor je uitleg ik hoop dat mijn creatie er net zo super uit gaat zien als die van jouw.
Mijn schilderwerkje onder leiding van Naomi heeft op de terug weg wat schade opgelopen.
Alle glasverf uit het midden was door het niet plat transporteren aan de wandel gegaan.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden als die helemaal droog is.
Esther, Willy en Sandra enorm bedankt voor de leuke dag.
Hierbij geef ik me op voor nummer 5??

Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
ff off topicSorceress schreef:Heb je ze ook al gebakken Rianne?? Leuk om tehoren dat mensen het leuk vonden en nog leuker is het als het thuisfront ook geintereseert is tochVoor degene die het misschien vergeten zijn bakken 20-25 minuten op 130 graden in een gewone keukeoven of combi oven!

Laatst gewijzigd door Mar-JoYa op ma 27 sep 2004 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Oh meid, das balen! Hoop wel dat het nog goed komt. Anders voorzichtig met een naald eruit peuteren, schoonmaken met schildersterpentine en opnieuw beginnen. Maar als de ketting klaar is wel posten hoor! Ben erg nieuwsgierig.Dieuwertje schreef:Hoi Meiden,
De workshop ging best een beetje chaotisch want de groep was toch wel erg groot. Hoop dat iedereen het toch leuk vond.
liefs,
Naomi
Naomi
ach wat, heb je er wat van geleerd, en volgens mij vond iedereen het wel leuk, vooral als je kijkt hoe uitgebreid je instructies op papier waren en hoeveel spullen je mee hebt gesjouwd.Naomi schreef: ...
De workshop ging best een beetje chaotisch want de groep was toch wel erg groot. Hoop dat iedereen het toch leuk vond.

- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Naomi schreef:Oh meid, das balen! Hoop wel dat het nog goed komt. Anders voorzichtig met een naald eruit peuteren, schoonmaken met schildersterpentine en opnieuw beginnen. Maar als de ketting klaar is wel posten hoor! Ben erg nieuwsgierig.Dieuwertje schreef:Hoi Meiden,
Hoi Naomi,
Ik vond je workshop super.
Ok de groep was misschien een beetje aan de grote kant.
Maar je had alles prima onder controle en als ik een vraag had was je naar mijn idee snel genoeg in de buurt om hem te beantwoorden.
Ik ga vannavond even voelen of de boel goed gedroogd is en er dan een ketting van maken.
Ik zal dan ook een foto maken en hem hier op het forum plaatsen.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje