Vertel!!! Hoe was het??????

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » zo 26 sep 2004 11:28

Ik heb het heel erg leuk gevonden. ik ging helemaal alleen en dan heb je toch zoiets van..hmm... ik hoop maar dat ik iemand tegenkom om mee te praten. Eenmaal aangekomen wa er helemaal niets meer aan de hand. Lekker rondgekeken en gepraat op verschillende plekken, veel dingen gezien en ik ben heel blij dat ik van Ria kralen heb leren maken. Ben er helemaal verzot op. Zelfs mijn vriend die niets van kralen enzo moet hebben vond ze helemaal geweldig. Heel erg bedankt allemaal voor de leuke dag die ik heb gehad!

Groetjes Rianne

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 26 sep 2004 11:32

Heb je ze ook al gebakken Rianne?? Leuk om tehoren dat mensen het leuk vonden en nog leuker is het als het thuisfront ook geintereseert is toch ;) Voor degene die het misschien vergeten zijn bakken 20-25 minuten op 130 graden in een gewone keukeoven of combi oven!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » zo 26 sep 2004 12:03

Hm... en dan opsmikkelen? Afbeelding Klinkt lekker! :lol:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » zo 26 sep 2004 12:09

Nee, nog niet, maar dat ga ik denk ik vanmiddag doen, moet nog ff kijken hoe ik ze op ga hangen. Maar het gaat wel steeds beter, het maken ervan dan.

groetjes Rianne

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 26 sep 2004 12:15

Dan heb je in dezelfde trein gezeten dan Pluisje en ik! Wat toevallig, jammer dat we je niet gezien hebben. Ik was een beetje na zessen thuis. De feestjes waren erg leuk, maar op het laatst was ik toch bekaf. Rond 2 uur kwamen we pas thuis. Vandaag lekker relaxen en wat freubelen.

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 26 sep 2004 12:20

Whaaaaaaaaaaaaa..hihihi ja ik vond het ook Superleuk!!!! Fijn om jullie allen weer te zien!!enne ik ga ook mee de 16de Oktober mee shoppen {gaan we ook naar beadies :oops: } enne Pluisje kunnen we weer bijkletsen :wink: enne Victoria dat haken krijg jij wel onder de knie :wink: {blijven oefenen!}
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » zo 26 sep 2004 19:35

Hoi Meiden,

Vond het een erg leuke dag.
Merk wel dat ik mezelf nog eens wat schoppen onder het gat moet leggen wat betrefd het maken vannieuwe contacten.

Heb geen idee naast wie ik tijdens het haken heb gezeten, was zo enorm ingespannen aan het rijgen.
Heb 's avonds thuis nog de streng afgehaakt en ook een tweede gemaakt.
Nu moet ik eerst weer rijgen en dan kan verder.
Hennie bedankt voor je uitleg ik hoop dat mijn creatie er net zo super uit gaat zien als die van jouw.

Mijn schilderwerkje onder leiding van Naomi heeft op de terug weg wat schade opgelopen.
Alle glasverf uit het midden was door het niet plat transporteren aan de wandel gegaan.
Heb gelukkig thuis de boel nog weer goed kunnen herstellen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden als die helemaal droog is.
Tot die tijd ligt die in de vensterbank.

Esther, Willy en Sandra enorm bedankt voor de leuke dag.
Hierbij geef ik me op voor nummer 5??
:wink:
Groetjes,

Dieuwertje

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 26 sep 2004 20:04

Jaja, de aap kwam uit de mouw. Ze dachten dat het een naaktfoto was!! hahahahha.

Maar goed, heb net maar een foto van mezelf gemaakt (zonder makeup, o help, ziet er niet uit!) dus die komt er straks wel. Ik ga hem dus wel lekker bewerken hahahahahaha.
liefs,

Naomi

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 26 sep 2004 21:31

Ik heb het al bij een ander topic gezet, dat ik het geweldig vond. En zeer vermoeiend :lol:
Wat iedereen aan positiefs gezegd heeft, kan ik alleen maar beamen :D
Dus hopelijk tot 16 april weer op zijn echies :!: :lol:
Groetjes Ellen.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 26 sep 2004 21:37

Sorceress schreef:Heb je ze ook al gebakken Rianne?? Leuk om tehoren dat mensen het leuk vonden en nog leuker is het als het thuisfront ook geintereseert is toch ;) Voor degene die het misschien vergeten zijn bakken 20-25 minuten op 130 graden in een gewone keukeoven of combi oven!
ff off topic :oops: moet je er een speciale oven voor hebben, of kun je er daarna nog gewoon uit eten :?
Laatst gewijzigd door Mar-JoYa op ma 27 sep 2004 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 26 sep 2004 21:38

Dieuwertje schreef:Hoi Meiden,

Mijn schilderwerkje onder leiding van Naomi heeft op de terug weg wat schade opgelopen.
Alle glasverf uit het midden was door het niet plat transporteren aan de wandel gegaan.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden als die helemaal droog is.
Oh meid, das balen! Hoop wel dat het nog goed komt. Anders voorzichtig met een naald eruit peuteren, schoonmaken met schildersterpentine en opnieuw beginnen. Maar als de ketting klaar is wel posten hoor! Ben erg nieuwsgierig.

De workshop ging best een beetje chaotisch want de groep was toch wel erg groot. Hoop dat iedereen het toch leuk vond.
liefs,

Naomi

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 26 sep 2004 22:27

Naomi schreef: ...
De workshop ging best een beetje chaotisch want de groep was toch wel erg groot. Hoop dat iedereen het toch leuk vond.
ach wat, heb je er wat van geleerd, en volgens mij vond iedereen het wel leuk, vooral als je kijkt hoe uitgebreid je instructies op papier waren en hoeveel spullen je mee hebt gesjouwd. :applaus: volgende keer weer? ;)

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 27 sep 2004 06:13

Leuke foto Naomi! :wink:

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » ma 27 sep 2004 08:58

tof dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad. hopelijk kan ik bij de 5e wel aanwezig zijn. lijkt me super tof!!
Afbeelding

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 27 sep 2004 13:37

Naomi schreef:
Dieuwertje schreef:Hoi Meiden,

Oh meid, das balen! Hoop wel dat het nog goed komt. Anders voorzichtig met een naald eruit peuteren, schoonmaken met schildersterpentine en opnieuw beginnen. Maar als de ketting klaar is wel posten hoor! Ben erg nieuwsgierig.

Hoi Naomi,

Ik vond je workshop super.
Ok de groep was misschien een beetje aan de grote kant.
Maar je had alles prima onder controle en als ik een vraag had was je naar mijn idee snel genoeg in de buurt om hem te beantwoorden.

Ik ga vannavond even voelen of de boel goed gedroogd is en er dan een ketting van maken.
Ik zal dan ook een foto maken en hem hier op het forum plaatsen.
Groetjes,

Dieuwertje

Gesloten