behalve creaties, wat nog meer meenemen zaterdag??
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hoi!
Wat nemen jullie allemaal nog meer mee zaterdag?? Ook je tangetjes en je kralen en draad enzo of alleen maar creaties??
groetjes dorith
Wat nemen jullie allemaal nog meer mee zaterdag?? Ook je tangetjes en je kralen en draad enzo of alleen maar creaties??
groetjes dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Iemand=ikkePienjo schreef:iemand ging uitleggen hoe een jasseronarmband te maken...dus spullentjes daarvooor en verder........
jasseron in 5 of 7mm (met open ringetjes!)
gecoat staaldraad (zilverkleurig)
knijpkraaltjes
slotje + 2 ringetjes
kralen in 5 of 7mm (mogen ook iets kleiner zijn)
Groetjes, Annemieke

Ik baal zonder kraal
ik wist het even niet meermiekel schreef:Iemand=ikkePienjo schreef:iemand ging uitleggen hoe een jasseronarmband te maken...dus spullentjes daarvooor en verder........Dit heb je nodig:
jasseron in 5 of 7mm (met open ringetjes!)
gecoat staaldraad (zilverkleurig)
knijpkraaltjes
slotje + 2 ringetjes
kralen in 5 of 7mm (mogen ook iets kleiner zijn)
Liefs
Linda
Linda
als jullie willen kunnen jullie desnoods jasseron pakketjes kopen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, dan neem ik dat wel mee.
en jet, je kan helaas niet meekijken bij de workshops, we denken nl dat de deelnemers dan teveel afgeleid worden. wat ringen betreft hoef je niets mee te nemen.
en jet, je kan helaas niet meekijken bij de workshops, we denken nl dat de deelnemers dan teveel afgeleid worden. wat ringen betreft hoef je niets mee te nemen.
sandra schreef:als jullie willen kunnen jullie desnoods jasseron pakketjes kopen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, dan neem ik dat wel mee.
geweldig je hebt een pbtje!!!!
Liefs
Linda
Linda
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: