hello kitty kralen enzo
-
- Bead Addict
- Contacteer:
heb het wel doorgegeven aan leverancier, denk dat het wel ooit komt maar nu nog niet ben ik bang...
WEL heb ik hopelijk binnenkort meer vrolijke kinderkralen, ben heel benieuwd of ik ze kan krijgen, wilde het haast al eerder zeggen op het forum maar deed het maar niet omdat het nog niet zeker is.
als ik alles kan krijgen wat ik heb besteld, komen er meer bloemkraaltjes en ook letterkraaltjes 
EDIT: eindelijk net mailtje binnen van hem, helaas, de letterkraaltjes zijn op.
wel 8 andere
(waaronder ook kralen die je nu al kan kopen, maar dus bijna op zijn). ik kan ze verwachten rond het eind van de maand.
WEL heb ik hopelijk binnenkort meer vrolijke kinderkralen, ben heel benieuwd of ik ze kan krijgen, wilde het haast al eerder zeggen op het forum maar deed het maar niet omdat het nog niet zeker is.

EDIT: eindelijk net mailtje binnen van hem, helaas, de letterkraaltjes zijn op.

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:

ze hebben ongeveer dezelfde prijs als de andere kinderkralen, dus ik denk wel dat ze per mix verkocht zullen worden, anders ben ik wel veel tijd kwijt aan het sorteren van de letters.

rond begin oktober heb ik de kralen hopelijk binnen. met nog meer mooie bloemetjes.

-
- Bead Addict
- Contacteer:
ik wil even snel laten weten dat ik de kralen binnen enkele dagen binnen hoort te krijgen. ik zal dan helaas niet meteen tijd hebben foto's te maken enzo, maar de kralen die er al op staan, zoals hello kitty en kleine bloemetjes, kunnen dan weer gekocht worden. de overige nieuwe kralen zijn vooral bloemetjes maar dus ook letters. zal proberen ze binnen 1 week toe te voegen.
bij een andere topic lieten sommigen ook weten dat ze het graag horen zodra de glaskralenmixen online zijn, helaas kan ik die topic niet meer vinden. ik laat daarom maar even bij deze topic weten dat de mixen nu online zijn, moet alleen nog 1 toevoegen, die is een mix met allerlei kleuren en een beetje zoals http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=831" onclick="window.open(this.href);return false; .
bij een andere topic lieten sommigen ook weten dat ze het graag horen zodra de glaskralenmixen online zijn, helaas kan ik die topic niet meer vinden. ik laat daarom maar even bij deze topic weten dat de mixen nu online zijn, moet alleen nog 1 toevoegen, die is een mix met allerlei kleuren en een beetje zoals http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=831" onclick="window.open(this.href);return false; .
-
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
nee hoor als ik er echt spoed mee had had ik je wel een meeltje gestuurd maar ik heb nog wel wat maar saaie kleuren haha
en Anneke ik heb schelpjes via Eelke bij Action vandaan misschien dat ze die vaker hebben zaten in een kunsstof doosje
misschien kan je eelke even vragen? en anders bij de kralenkraam daar hebben ze ook mooie kleuren
en Anneke ik heb schelpjes via Eelke bij Action vandaan misschien dat ze die vaker hebben zaten in een kunsstof doosje
misschien kan je eelke even vragen? en anders bij de kralenkraam daar hebben ze ook mooie kleuren
Groetjes Kruimel