Jaa ben gisteren ook op de beurs geweest, waauw de stand van het elfenatelier is prachtig, heel veel keuze, eigenlijk te veel, ik zou anders eens een keertje naar haar winkels willen gaan, want nu was het echt nadenken over wat je ermee zou maken. Tja goedkoop ook niet maar toch heb je dan kralen die wel exclusief zijn, enige probleem vind ik dat als je iets maakt en iemand wil het ook nog eens, tja dan moet je al naar Leuven om de kraaltjes te halen.
Het duitse schepkraam was inderdaad ook interessant,, maar veel volk en sommige parels daar had ik toch weer twijfels over, had er een aantal in mijn hand en de kleur ging af , die heb ik dan maar gauw teruggelegd.
Wat ook interessant is vind ik het Creahuisje, mooie kralen, goede kwaliteit en ook veel keuze.
Maar ja Mechelen is de moeite !!
Lin
Hobbybeurs Mechelen
Ik ben al weer terug! En ik was dolblij dat ik tegen 10 u was gegaan want nu begon het een beetje t? druk te worden. 'k heb natuurlijk weer veel gekocht
maar 'k ben superblij met mijn aankopen
Het schepkraam = fantastisch, toen ik er eerst was (het was mijn eerste aankopen-kraam) stonden we er met 4 ofzo en toen ik er later nog eens passeerde, stonden er zo'n 25 mensen!!! Ikke blij dat ik eerst was gegaan!! Jaja, 't was serieus de moeite, volgend jaar ga ik weer. Bij het elfenatelier was de keuze t? uitgebreid voor mij, ik kon echt niet kiezen, zeker niet met zoveel mensen, maar ik ga gewoon binnenkort eens in Leuven, tussen twee lessen door 
Goed, 'k ga eens mijn zakje schepkraam sorteren, daar zullen wel wat uurtjes inkruipen, en ik heb al zo weinig geduld

Goed, 'k ga eens mijn zakje schepkraam sorteren, daar zullen wel wat uurtjes inkruipen, en ik heb al zo weinig geduld

moet je een utrecht zijn in november!!!! staan ze ook! Ik ga morgen eens kijken (hopelijk) vroeg vertrekken en veel kopen ben erg nieuwsgierig naar het elfenatelier!!!! hoeveel andere kramen zijn jullie tegen gekomen?!?!Mieke schreef:Is dat een beurs die ook nog dichter bij de Nederlandse grens komt, dan is dat voor mij gemakkelijker. Kunnen we die Duitser niet een keer uitnodigen op een Nederlandse
meeting?
Ik word heel hebberig van die verhalen... hebbu, hebbu!![]()
Maarre, ff serieus, is er een website van die beurs of niet? Dat zou wel handig zijn. Heb even gegoogled, maar kon niets vinden.
Liefs
Linda
Linda
Goh, er waren toch wel wat kralenkramen, de ene al wat groter van de andere (maar niks overtreft het elfenatelier!!), ik denk een tiental, 't zal mss iets minder zijn... Sorry
Maar er waren er wel een paar waar ze echt leuke dingen hadden!! Zeker als je weet dat ik gewoon ben om uit een hobbywinkel te kopen, was het aanbod nu overweldigend
Veel plezier en laat weten wat je ervan vond!

doet ik zeker... ht is helaas nog niet 100% zeker dat ik ga.... ligt aan hebben van een auto ectect... maar ik zeur nog even doorMadelief schreef:Goh, er waren toch wel wat kralenkramen, de ene al wat groter van de andere (maar niks overtreft het elfenatelier!!), ik denk een tiental, 't zal mss iets minder zijn... SorryMaar er waren er wel een paar waar ze echt leuke dingen hadden!! Zeker als je weet dat ik gewoon ben om uit een hobbywinkel te kopen, was het aanbod nu overweldigend
Veel plezier en laat weten wat je ervan vond!

Liefs
Linda
Linda