(half)edelsteenkralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:
(half)edelsteenkralen

Bericht door Jolanda Y » zo 12 sep 2004 18:54

Hallo meiden. Ik ben op zoek naar [b](half)edelsteenkralen[/b]. Heb al een groothandel op internet bezocht, maar die is ongelovelijk duur. Heb nog een ander emailadres, maar die verkoopt meer vanuit huis en ik woon niet in de buurt. En verder kan ik eigenlijk nergens adressen vinden die tegen een schappelijke prijs deze kralen verkopen, heb al eenhele middag achter internet en diverse zoekpagina's doorgebracht.
Nu vestig ik mijn hoop op jullie.
[b]Zijn er meiden die ook met deze kralen werken, (tips zijn meer dan welkom), waar bestellen jullie je spullen en aan welke prijzen moet ik dan denken. [/b]Ik wil er zo graag mee los :lol: .
Hartelijke groeten van Jolanda Y.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 12 sep 2004 18:57

tip: gebruik even de zoekmachine.
en mocht je edelstenen willen omdat je het mooi vindt en niet wegens de betekenis: je kan bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hele goedkope nep-edelstenen kopen. velen zijn tevreden met de kwaliteit. :)

@nneke
Bead Intelligent

Bericht door @nneke » zo 12 sep 2004 18:58

Bijoux Brigitte is een winkelketen verspreid door Nederland en Duitsland. Ze verkopen strengen met het gevraagde materiaal.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 12 sep 2004 21:03

Hoihoi,

Ik weet nie welke groothandel je al gehad had, maar bij http://www.beadbrothers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze geloof ik ook edelsteenkralen.. (ik heb geen kvk dus weet geen prijzen..) .
Mischien heb je daar wat aan?
en anders amerikaanse sites die staan er vol mee voor leuke prijzen!
auntiesbeads, rawtreasures enz..

succes!

Groetjes!

LIZZIE
Bead Reader

Bericht door LIZZIE » ma 13 sep 2004 18:20

Hoi Jolanda

Ik verkoop sinds kort mooie edelsteenkralen voor een schappelijke prijs. Op dit moment heb ik op marktplaats ronde amethist, labradoriet, carneool, regenboogmaansteen, koraal, hematiet en blauwe streepagaat varierend van 6 tot 9 mm staan, zoek even onder kralen en zie maar even wat de prijzen zijn. Zoek je nog een andere soort mail me dan gemmy@hccnet.nl en anders veel succes verder!

Groetjes Lizzie :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :
Let your dreams come true!

Gesloten