hello kitty kralen enzo

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
hello kitty kralen enzo

Bericht door Sandra » do 29 jul 2004 10:26

voor alle vrolijke kinderkralen fans, zoals hello kitty: de hello kitty en de kleine bloemenkraaltjes zijn weer op voorraad en er zijn 2 nieuwe toegevoegd -> http://www.creadream.nl/nieuw.php?datum ... rchstart=1" onclick="window.open(this.href);return false; .
over 1 a 2 weken hebben we ook weer dunne leer op voorraad (wat velen gebruiken in combinatie met de vrolijke kraaltjes).
ik dacht ik laat het even zo weten, want ik had al meerdere pb-tjes hierover gehad. ;)
groetjes,
Sandra

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » do 29 jul 2004 10:45

bestelling is onderweg :lol:

bedankt voor het melden!!
Groetjes Kruimel

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 29 jul 2004 10:54

:D ik ben benieuwd naar je creaties, zal het vandaag opsturen.

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » do 29 jul 2004 11:33

Je bent geweldig!!!
Groetjes Kruimel

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » do 29 jul 2004 11:52

Ik heb ze ook besteld :D
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 29 jul 2004 12:12

Geweldig! Dan ga ik ook nog ff op je site neuzen, vanavond als ik thuis ben! (laatste officiele stagedag vandaag...)
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 29 jul 2004 12:23

succes met je laatste dag! da's wel een beloning a la kralenbestelling waard! ;)

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 29 jul 2004 14:17

Hoi sandra,

ze zijn leuk!! die dolfijntjes en hartjes!!
Eerst donderdag de braderie dan mag ik weer wat kopen ;-) (als ik wat verdien ;-)) dus waarschijnlijk tot bestels!

Ben ook heel benieuwd na de kralen waarvan je zei dat ze over ong een half jaartje kwamen.. pfffff een half jaar dat duurt lang ;-)

Groetjes!

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » do 29 jul 2004 18:45

ooo vertel! wat kunnen we voor kerst vragen?
Groetjes Kruimel

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 13 aug 2004 13:37

ik zoek eigenlijk nog die metalen hello kitty kralen/hangers? krijg jij die toevallig binnenkort nog binnen?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » vr 13 aug 2004 13:44

misschien ga ik binnenkort ook wel eens op creadream.nl bestellen...
ik heb de laatste 2 weken rondgekeken op de site.. en ik vind dat het hele fijne prijzen zijn..
maar ik weet nog niet ofdat ik het durf hoor.. haha..(en ofdat ik mag van mijn moeder)[/quote]

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 13 aug 2004 13:52

hoezo of je dat durft? ik bestel best vaak bij creadream. het is echt een betrouwbare site (ben nog geen onbetrouwbare tegengekomen trouwens) je maakt het geld over en als zij dat hebben ontvangen, krijg je meteen de kralen. dus je hebt er geen durf voor nodig.
tevens is dit een winkel van kralen.com dus als je goed nagaat moet het wel veilig zijn. sandra is de "eigenaar" (denk ik) zij is zelf ook veel op het forum te vinden.
mocht je het nu nog niet durven, bestel dan eerst een paar kralen, als dat je goed bevalt kan je de volgende keer meer bestellen.
succes ermee! :wink:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » vr 13 aug 2004 14:00

ja.. eigenlijk wel.. maar ik ben toch telkens bang dat het niet aankomt ofdat ik iets verkeerd doe (heb er helemaal geen ervaring mee)
ik bedoel niet: ik weeet niet ofdat ik bij creadream durf te bestellen.. want als ik ooit iets ga bestellen op internet (wat ik dus nu dnk ik binnenkort toch ga doen) doe ik het eerst bij creadream..

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 13 aug 2004 14:03

moet je zelf maar even kijken. creadream is in ieder geval heel goed. ik zelf bestel ook geregeld bij kralenboutiquemonique bevalt mij ook heel goed.
nou succes@!
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 13 aug 2004 14:51

ik heb het al aan onze leverancier gevraagd, hij zal proberen metalen hello kitty kralen te krijgen.

en beginner, maak je geen zorgen. het komt nauwelijks ooit voor dat een bestelling niet aankomt en mocht het al wel zo zijn, dan is er altijd wel een oplossing.
en heb geen idee wat je fout zou kunnen doen....in ieder geval niets ernstigs...er is altijd wel een oplossing. :)
enige dat je moet doen is artikelen in winkelwagen plaatsen, vervolgens adresgegevens geven, betaalwijze selecteren, nog even nakijken en klaaar. :)

en als je moeder het niet vertrouwt moet je het maar eens over de prijsverschillen hebben tussen winkel en internetshop.
op http://www.creadream.nl/nieuwsbrief.php" onclick="window.open(this.href);return false; kun je de laatste nieuwsbrief vinden en daar staan wat prijsvergelijkingen. ook wat kralen betreft zijn de prijsverschillen best groot.

ik zie je bestelling wel verschijnen. ;) :)

Gesloten