Wekelijks rapport MSN-group

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Ezther
Bead Professional
Wekelijks rapport MSN-group

Bericht door Ezther » ma 02 aug 2004 16:22

Ik heb een vraagje voor de MSN-groupers op het forum:

Sind ik mijn group heb, krijg ik elke week op zondagavond een wekelijks rapport met nieuwe dingen in mijn group. Want ik heb opgegeven dat ik het 1x per weer in mijn postvak wil.Dat rapport stuur ik dan altijd door naar een aantal personen :wink: , maar gisteravond heb ik helemaal niks gehad :cry:
Ik dacht:misschien komt het maandag dan, maar ook niet.
Is dit normaal? Maw heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt of is dit weer speciaal iets wat mij overkomt :roll: ?
Bye bye, Ezther.

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 02 aug 2004 16:23

Hmm ik ben ook lid van een aantal msn groups en ik heb dat ook zo ingesteld maar ik krijg ze ook heel onregelmatig. Maar als er niks gebeurd op je groep dan krijg je er volgens mij geen..maar dat weet ik ook niet zeker

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 02 aug 2004 16:33

Maar ik had juist heel veel vernieuwd . Wilde het zo graag doorsturen. Hmm, vreemd. Maar als het wel vaker voorkomt, ligt het iig dus niet aan mij :wink:
Bye bye, Ezther.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 02 aug 2004 17:48

als de mensen zich aanmelden op je msngroep hoef je hem niet door te sturen (kleine tip)

Ik heb gister wel een mailtje gehad dus ik weet niet wat er mis gegaan is bij je...
Liefs
Linda

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 02 aug 2004 18:04

H?, heb jij wel gehad? Raar zeg.

Dat van lid worden, weet ik. Maar dan moet je wel een MSN paspoort hebben, toch? Maar dat heeft niet iedereen.
Ik vind het wel jammer want alleen leden mogen maar berichtjes plaatsen. Dat moeten ze maar eens veranderen, vind ik. :wink:
Bye bye, Ezther.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 02 aug 2004 18:09

Ezther schreef:H?, heb jij wel gehad? Raar zeg.

Dat van lid worden, weet ik. Maar dan moet je wel een MSN paspoort hebben, toch? Maar dat heeft niet iedereen.
Ik vind het wel jammer want alleen leden mogen maar berichtjes plaatsen. Dat moeten ze maar eens veranderen, vind ik. :wink:
ik weet niet precies hoe het met het aanmelden zit. Ik laat niemand aanmelden, is bij mij alleen voor foto's die ik niet op mijn eigen site wil zetten.... volgende zondag beter (weet het anders ook niet)
Liefs
Linda

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 02 aug 2004 18:52

Erg vreemd! Ik heb mijnes wel gehad! Had idd 4 nieuwe foto's geplaatst. vreemd! Misschien een mailtje naar de heldesk? Zodat ze em alsnog kunnen sturen? Of check bij je leden of hij wel is aangekomen, misschien zat je eigen inbox te vol...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 02 aug 2004 21:29

Hihi, met mezelf erbij heb ik pas 3 leden :oops:

Ik ga zeuren bij de helpdesk, ja.
Bye bye, Ezther.

Marri
Bead Starter

Bericht door Marri » di 03 aug 2004 04:38

Ik zit ook bij msn group en ik heb wel gewoon een wekelijks rapport gehad.

Gesloten