ik kon niet slapen dus ik heb men plateau genomen en in bed aan het hobby 'en geweest.
en dit is het resultaat.
deze zijn voor mezelf voor de feestdagen te dragen.
best wel trots op!
NIET SLAPEN... DAN MAAR HOBBY'EN
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Believer
- Bijlagen
-
- pizap.com14793007194421.jpg (158.83KiB)18126 keer bekeken
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: NIET SLAPEN... DAN MAAR HOBBY'EN
Leuke kettingen, heerlijk toch iets voor jezelf maken voor de decemberfeesten? Chapeau ga zo door!
Groetjes Ingeborg
-
- Bead Believer
ja heel leuk .
- estherwijma
- Bead Monster
Mooi! Ook mooie kleuren! Ik slaap altijd slecht, maar blijf toch altijd mar liggen hihi
Groetjes Esther