1e combi peyote cuff armband?
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Believer
Mijn eerste armband is af. Het vervolg op kumihimo iets anders en dit is het resultaat.
Ben benieuwd of ik de techniek goed heb.
Heb er heel veel uurtjes in geklost, naaien, uithalen, naaien, draad brak, opnieuw. Maar ook ontzettend leuk en fun.
Helemaal naar mijn eigen en idee gemaakt.
Ben benieuwd of ik de techniek goed heb.
Heb er heel veel uurtjes in geklost, naaien, uithalen, naaien, draad brak, opnieuw. Maar ook ontzettend leuk en fun.
Helemaal naar mijn eigen en idee gemaakt.
- Bijlagen
-
- image.jpeg (255.66KiB)4177 keer bekeken
-
- Bead Believer
Re: 1e combi peyote cuff armband?
Heb nog een vraagje, maak foto met IPad. Alleen de bestandsgrootte is steeds te groot. Hoe dit op te lossen om een betere foto te laten zien?
Ook de beste wensen en crea in het Nieuwe Jaar
vriendelijke groetjes Sieuwke
Goed werk! Wat een mooie en mysterieuze kleuren.
Zit er op je IPad geen fotobewerkings programma bij de apps?
Zit er op je IPad geen fotobewerkings programma bij de apps?
Laatst gewijzigd door SeaBeads op wo 06 jan 2016 17:36, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Bead Intelligent
Mooie armband en kleurencombinatie!
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:

- estherwijma
- Bead Monster
- marjandrost1968
- Bead Designer
Mooi gedaan 

Hele leuke armband!! Knap gedaan voor een eerste keer.bobby/sieuw schreef:Heb nog een vraagje, maak foto met IPad. Alleen de bestandsgrootte is steeds te groot. Hoe dit op te lossen om een betere foto te laten zien?
Bovenaan dit topic staat bij "Forumregels" hoe je een foto kunt plaatsen, via upload. Op die manier wordt een foto vanzelf op de juiste grootte geplaatst, ook rechtstreeks vanaf een Ipad. Zo doe je ook automatisch mee met de weekwedtrijd

Succes!
-
- Bead Believer
Wauw, dankjewel allemaal voor de lieve reactie's. Hoop dat het nu wel lukt met reageren ivm foutmelding error code's.
Ben ook super trots hierop.
Petra,
Heb dit al vaak geprobeerd, het url geeft continue foutmelding aan. Weet echt niet wat ik continue verkeerd doe en met name bij het url stukje.
Heb hier de moed opgegeven
Ben ook super trots hierop.
Petra,
Heb dit al vaak geprobeerd, het url geeft continue foutmelding aan. Weet echt niet wat ik continue verkeerd doe en met name bij het url stukje.
Heb hier de moed opgegeven
Hij is heel erg mooi.
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Believer
Dankjewel JM Hols en Ingeborg,
ook voor de complimenten.
Vind het heel vereerd zulke mooie complimenten te krijgen van geweldige ervaren bead designers
ook voor de complimenten.
Vind het heel vereerd zulke mooie complimenten te krijgen van geweldige ervaren bead designers