08-07-2014 Armband "Art Deco"
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Een paar dagen geleden zocht ik naar patronen met bijna alleen superduo beads, via Etsy kwam ik deze tegen. Patroon heet Art Deco, verkoopster ButterflyBeadKits. Er is ook nog een patroon voor oorbellen van! De maat is precies goed op mijn kleine polsje dus ik ben superblij met dit cadeautje aan mezelf!

Laatst gewijzigd door Ingeborg76 op do 10 jul 2014 13:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Ingeborg
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: 08-07-2014 Armband "Art Deco"
Heel mooi!! Zit denk ik ook erg lekker, mooi glad!
Hartelijke groet van Moniek
- estherwijma
- Bead Monster
Wat is ie leuk! Normaal gesproken hou ik niet zo van geometrische vormen, maar vind deze wel erg leuk!! 
Groetjes Esther
-
jokevbiesen
- Bead Intelligent
Ik vind geometrische vormen juist leuk, ik vind hem prachtig!
Ja heel leuk zeg
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Prachtige armband, ik vind 'm super!
- marjandrost1968
- Bead Designer
Mooie armband !!!!!
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
En ik heb ook de bijpassende oorbellen gemaakt, omdat ik de foto opstuurde van de armband kreeg ik van de ontwerpster dit patroon gratis, mijn armband prijkt nu in haar Etsy winkel bij het bewuste patroon...

Groetjes Ingeborg
Vind het erg mooi. Hou wel van geometrische patronen. En de kleuren zijn prachtig.
Mooi. Die kralen hebben een prachtige glansgraad.
Groet van Karin.
Groet van Karin.
Prachtig, heel mooie kleuren bij elkaar.