Google kan het vertalen uit het russisch maar de tekening snap ik niet helemaal. Het is denk ik een variatie op de Russian Wave stitch, en ik zie dat hij van links naar rechts is getekend - maakt het nog uit waar je begint? Volgens mij moet ik dus eerst een bugle, dan 12 rocailles, dan de parel, dan nog een rocaille en dan door de 2e bugle. Dan de 6 rocailles en terug door de eerste bugle. Dan door rocaille 2 en 3 op de ring en weer omhoog door een derde bugle, 6 rocailles, terug door bugle 2, door rocaille 3 en 4, etc.
Ik vind het wel moeilijk om de ring van rocailles om de parel strak te houden, zou ik daar een knoop in kunnen doen?
Mijn vraag is of de middelste bugle (nr 12) nou wel of niet direct door de linkerparel gaat via de rocaille, of dat de draad omlaag gaat naar de ring van rocailles en er dus geen verbinding is tussen de 12e rocaille en de rocaille direct op de parel (net als aan de rechterkant). Dat kan, zo heb ik het nu gedaan, maar eea gaat dan wel los zitten en ik kan er niet teveel aan trekken want dan snijden de bugles door de draad!
Tips voor overgaan op de volgende parel na deze set zijn ook welkom, dat zie ik nog niet helemaal, rijg ik dan gewoon weer 12 rocailles? Het is wel heel erg mooi

Alvast bedankt voor jullie tips,
Groeten Mirela.