Kralensets paars lampwork Irene 15-08
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Bij deze de kralen die ik vanochtend uit de oven gehaald heb....
Irene van der Maas
- estherwijma
- Bead Monster
Re: Kralensets paars lampwork Irene 15-08
Daar zit ik nou echt van te smullen!! heel mooi weer allemaal!
Groetjes Esther
-
- Bead Intelligent
Keek net even op je website. De set 'paars-zilverglas' vind ik geweldig, vooral die kralen met zwart erin.
Geen wonder dat deze nu al (!) verkocht is!!
Geen wonder dat deze nu al (!) verkocht is!!
like always PRACHTIG:)
O je hebt gelijk Irene, het zijn inderdaad echt hele mooie kralen! En de prijzen voor deze unieke kralen vallen mij ook alles mee eigenlijk.. Heel leuk gedaan
Ze zijn prachtig.
Prachtige kralen! Ik heb ook op je site gekeken (goed idee, Joke!). Je hebt echt een leuke winkel. Als ik weer in Nederland ben, kom ik zeker bij je langs om iets uit te zoeken. Mijn familie woont in Leiden dus dat is lekker dichtbij. Ik weet dat je online kunt bestellen maar ik vind het toch het fijnst om te voelen en zien wat ik koop.
Groeten van Karin.
Groeten van Karin.
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Weer bedankt voor alle complimentjes.....
En SeaBeads: ik ben iedere zaterdagmiddag open, je bent natuurlijk van harte welkom !!
En SeaBeads: ik ben iedere zaterdagmiddag open, je bent natuurlijk van harte welkom !!
Irene van der Maas