Winkelwagen

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Magnifique4you
Bead Discoverer
Winkelwagen

Bericht door Magnifique4you » zo 18 jul 2004 15:09

Hoi!

Wij hebben een eigen website gebouwd. Maar we willen eigenlijk met zo'n winkelwagen gaan werken, voor de sieraden die we verkopen.

Heeft iemand een idee hoe we dat kunnen doen? En of dat gratis ergens te downloaden is, of dat dat standaard in frontpage zit (daar hebben we onze site in gebouwd)

Alvast bedankt!
Neem anders even een kijken, wat wil willen is dat als je het sieraad heb aangeklikt, je de omschrijving en de prijs ziet, en daaronder meteen een knop om het te kopen.

http://www.magnifique4you.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes Sarah en Brigitte

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 jul 2004 15:24

je kan sowieso niet zelf een winkelwagen maken mbv frontpage. een winkelwagen wordt nl bijgehouden via cookies, sessies of database. maar er is vast ergens een gratis site te vinden waar je gebruik van kan maken. ik verplaats dit even naar 'websites maken', want daar gaat dit over.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jul 2004 15:45

Volgens mij lukt het alleen met een speciaal "winkelprogramma" dat je moet kopen. Het programma dat ik gebruik heeft helaas geen echt winkelwagentje, maar er zijn genoeg andere programma's die het wel hebben. Even zoeken bij Ilse of Google, dan vind je het vast wel.

Magnifique4you
Bead Discoverer

Bericht door Magnifique4you » zo 18 jul 2004 19:54

Dank je wel!

ik ga eens zoeken.

groetjes :lol:

Gesloten