marktplaats vraagje
Ja weet niet waar ik anders deze vraag moet plaatsen. Zie vaak echt mooie kralen voor weinig geld op marktplaats. Maar ik kom uit belgie, mag ik mij dan daar zo op registreren? Ben er niet van plan om iets op te zetten. Juist om te kopen.
De 2ehands en kapaza site bij ons, die hebben er niet zo veel opstaan als bij marktplaats.
Dus wie kan me helpen bij men vraag?
De 2ehands en kapaza site bij ons, die hebben er niet zo veel opstaan als bij marktplaats.
Dus wie kan me helpen bij men vraag?
Re: marktplaats vraagje
Ja hoor, al heb je je geregisteerd en koop je nog niets, geen probleem.
ok super, straks is proberen.
Zijn er belgen die er al hebben gekocht? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Zijn er belgen die er al hebben gekocht? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Wel opletten, ik ben ook wel eens de mist in gegaan met Marktplaats. Andere kralen gekregen dan op de foto stonden, en zelfs een keer helemaal niets.
Groetjes, Marjan
oh ok, dat is wel minder. Dankje voor de tipKikkertje schreef:Wel opletten, ik ben ook wel eens de mist in gegaan met Marktplaats. Andere kralen gekregen dan op de foto stonden, en zelfs een keer helemaal niets.
Dat blijft inderdaad altijd tricky. Ik heb het afgelopen week gehad met mijn all season banden die ik gekocht heb. Dacht ook mooi goedkoop uit te zijn via marktplaats maar dat was uiteindelijk duurkoop. Mijn advies koop altijd bij een vertrouwde handelaar of betaal via Paypal. Die proberen de koper nog enigszins te beschermen!
Groet,
Jan
Groet,
Jan
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dankje voor de tip, door het twijfelen blijf ik toch maar bij de webshops