Een kast met lades

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:
Een kast met lades

Bericht door rafael » ma 24 dec 2012 11:56

Wie weet waar ik een kast kan kopen met heel veel lades? Ik doe nu al mijn kralen en zo in speelgoedboxen die je op elkaar moet zetten. Dit is toch echter niet evident.

Tripper
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 01 aug 2011 19:49

Re: Een kast met lades

Bericht door Tripper » di 25 dec 2012 11:14

Ik heb onlangs een sieradendoos gekocht bij http://www.Shop4SieradenDoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kun je steeds uitbreiden met losse elementen, moet je kijken bij Design Your Own sieradendoos.

Succes!
Bijlagen
1280-Sieradendoos-Stackers.jpg
Deze heb ik gekocht
1280-Sieradendoos-Stackers.jpg (155.91KiB)5887 keer bekeken

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Een kast met lades

Bericht door rafael » za 05 jan 2013 19:27

Ik zoek een kast met lades. Geen doosjes met lades. Het is de bedoeling om hem dan in de woonkamer te zetten

rikki777
Bead Interested
Berichten:144
Lid geworden op:di 15 dec 2009 20:56

Re: Een kast met lades

Bericht door rikki777 » za 05 jan 2013 20:36

heb snel even gegoogled misschien vind jer er hier wel eentje

succes

http://verkoop.donkiz.be/verkoop/letterkast.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Een kast met lades

Bericht door JMHols » za 05 jan 2013 22:23

Bij de Ikea, als je fliptop doosjes hebt schijn je die weer in de cd racks van de ikea te kunnen doen, en dan in de laden.

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: Een kast met lades

Bericht door daisy81 » zo 06 jan 2013 11:42

JMHols schreef:Bij de Ikea, als je fliptop doosjes hebt schijn je die weer in de cd racks van de ikea te kunnen doen, en dan in de laden.
klopt dat past perfect , heb ik ook , maar is alleen maar handig voor rocailles , en kleine kraaltjes, die racks van de ikea moet je wel DVD nemen anders passen de doosjes niet , ze passen ook verknipt in de ikea helmer ladekast

heb je grotere kralen , dan misschien eens op marktplaats zoeken op kralenkast, drukkerskast

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Een kast met lades

Bericht door JMHols » zo 06 jan 2013 12:52

daisy81 schreef:
JMHols schreef:Bij de Ikea, als je fliptop doosjes hebt schijn je die weer in de cd racks van de ikea te kunnen doen, en dan in de laden.
klopt dat past perfect , heb ik ook , maar is alleen maar handig voor rocailles , en kleine kraaltjes, die racks van de ikea moet je wel DVD nemen anders passen de doosjes niet , ze passen ook verknipt in de ikea helmer ladekast

heb je grotere kralen , dan misschien eens op marktplaats zoeken op kralenkast, drukkerskast
O, waar ook, alleen voor kleine kraaltjes. Tja daar werk ik alleen mee, vandaar dat ik niet verder dacht
:-)

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: Een kast met lades

Bericht door sannie25 » zo 06 jan 2013 14:44

inderdaad, bij ikia, misschien gamma of brico?

Gebruikersavatar
CreaSyl
Bead Interested
Berichten:151
Lid geworden op:ma 03 okt 2011 19:05
Locatie:heerhugowaard

Re: Een kast met lades

Bericht door CreaSyl » wo 16 jan 2013 19:45

ik heb veel van dit soort doosjes staan met kralen e.d. erin, te koop bij de xenos in verschillende kleuren:

Afbeelding

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Een kast met lades

Bericht door katia » wo 16 jan 2013 20:10

Ik zie dat je in kruishoutem woont.Dat is niet zo ver van mij.Dus moet je zeker een blokker kennen.Ik heb de mijne gekocht in de blokker voor 99 euro.Maar dat is wel een kast voor in de living of voor de salon.Het is een mooi meubelstukje in hout die een beetje afgesleten is.Er zijn twaalf kleine lades en en twee vanonder wat groter.Heel handig en voor de kleine pareltjes passen juist de doosjes erin die ik gekocht had bij kruidvat aan 1,50 euro.Maar weet niet of ze dat nu hebben ,het is juist 1 jaar dat ik daar toevallig opliep.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Een kast met lades

Bericht door Kikkertje » do 17 jan 2013 10:57

Ik heb deze in het wit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50167158/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er passen twee sorteerdozen in van 21 x 35 cm in een lade en dan is er daarnaast nog wat ruimte voor losse dingetjes, tangetjes of een klein bakje.
Ik heb ook dozen van 18 x 26 mm, daar passen er 4 van in een lade, maar dan kan je niet goed bij de kralen in de achterste doos.
Hij is op wieltjes, dat is ook makkelijk.
Groetjes, Marjan

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Een kast met lades

Bericht door Irene van der Maas » ma 21 jan 2013 19:11

En als je een echte kast wilt: zoeken op ZETBOK op Marktplaats....
Irene van der Maas

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Een kast met lades

Bericht door rafael » di 22 jan 2013 08:14

@ Irene, Ik heb eens gekeken op marktplaats. Daar zou ik inderdaad veel kralen kwijtkunnen, maar ze zijn wel duur.
Ik heb gekeken bij Ikea en daar heb ik een mooie ladekast gevonden. Het lijkt op die van Kikkertje, maar zonder wielekes en minder breed. Het past iedaal op de plaats in mijn huis, waar ik het wil zetten.
Iedereen bedankt om me te helpen

Gesloten