Bedankt voor de snelle reacties allemaal.

@Narda: ik kan alleen clipjes maken over hele algemene technieken of technieken die ik zelf heb bedacht (dat laatste zal niet snel voorkomen

ben niet zo creatief en heb er ook erg weinig tijd voor). 'n Patroon precies zoals die van Sabine zal dus niet lukken, of het moet 'n basis zijn zoals hoe draad aanhechten en hoe rond rijgen, maar dus niet specifiek haar patroon. Tenzij het 'n patroon is die gratis op haar site te downloaden is en ik van haar toestemming heb gekregen. Maar dat zal niet snel gebeuren wegens tijdgebrek....
Zina schreef:... Hoe regelmatig zal je er een filmpje op zetten? Ga je filmen of wil je foto's maken?
...
Graag zou ik nog wat meer wire work sieraden zien die WEL goed uitgelegd zijn.
..
Bedankt voor je nuttige tips
![[kus] :bedankt:](./images/smilies/bedankt.gif)
Het zal om een filmpje gaan, het is dan voor kralen.com, zal dus niet zozeer op het forum vermeld zijn. Ik dacht ook aan Nederlands omdat Engelse clips al vaak te vinden zijn. Bedankt voor de voorbeelden, ik zal er eens naar kijken. Wire work heb ik nog geen ervaring mee

heb al stapel boeken gekocht en mooie sterling zilver wire, maar de tijdgebrek....Misschien dat ik eens iemand kan vinden die voor mij 'n opname kan maken, dat ik de film bewerk en op youtube zet, maar dat zal nog even duren.
@Ingeborg: bedankt voor de tip. Bv jasseron armband kan ik zeker eens voordoen.
@JMHols: ik begrijp wat je bedoel. Ik probeerde ooit haken zo te leren, ging mij ook steeds te snel. Voor kralencreaties heb ik tegelijk weer geen geduld, wil snel via foto's kunnen zien wat er ongeveer gebeurd ipv stap voor stap. Maar kan me voorstellen dat het vooral voor starters fijn is, bv hoe kalot vast zetten.
nogmaals bedankt allemaal, ik zal eens naar de voorbeelden gaan kijken. Als iemand anders nog tips of opmerkingen heeft, ik hoor het graag!