Sjonge dat was wel een gewurg met dat leer zeg,
05-08-12 Een handjevol ringen en mijn eerste beadwork ring
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mijn eerste beadwork ring met sodaliet cab en blauw leer.
maar ben voor mijn eerste wel tevreden...

Groetjes Henriëtte
05-08-12 handje vol ringen...
Een handje vol ringen.
Omkraalde cabs in diverse soorten en maten en verschillende breedtes en kleuren ringen.... En mijn eerste beadwork ring, zie ook mijn andere topic voor een detail foto

Omkraalde cabs in diverse soorten en maten en verschillende breedtes en kleuren ringen.... En mijn eerste beadwork ring, zie ook mijn andere topic voor een detail foto
Groetjes Henriëtte
Re: 05-08-12 handje vol ringen...
Mooie collectie
Groetjes José
Groetjes José
Re: 05-08-12 Mijn eerste beadwork ring
Prachtige ring
Heel apart
Groetjes José
Groetjes José
Re: 05-08-12 Een handjevol ringen en mijn eerste beadwork ring
Inderdaad een prachtige collectie, je komt bijna handen te kort.
Aan de beadwork ring is het geworstel met het leer helemaal niet af te zien, schitterend geworden.
Ik heb je berichten samengevoegd, dan kan iedereen zijn/haar bewondering in één keer uiten.
Aan de beadwork ring is het geworstel met het leer helemaal niet af te zien, schitterend geworden.
Ik heb je berichten samengevoegd, dan kan iedereen zijn/haar bewondering in één keer uiten.
Liefs en groetjes, Algante 
mooi collectie hoor!!
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
Wat zijn die mooi, vooral de groene. Zijn ze allemaal voor zelfgebruik? En nog een vraagje: zijn je cabs groter dan het te beplakken plaatje op de ring? Ik wil er ook terug enkele maken.
-
OrnamentoPuella
- Bead Dreamer
Wauw, al die ringen!

Carpe Diem
Leer uit je fouten
Leer uit je fouten
wat een prachtige collectie ringen, echt heel mooi
groetjes
nella
groetjes
nella
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Wat een leuk gezicht, al die ringen!! De ring met leer is ook heel mooi! 
dank je! Ik had even niet opgelet dat je hier meerdere creaties in 1 topic moet plaatsen...Algante schreef:Inderdaad een prachtige collectie, je komt bijna handen te kort.
Aan de beadwork ring is het geworstel met het leer helemaal niet af te zien, schitterend geworden.![]()
En bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.
Groetjes Henriëtte
nee joh...Had al de vraag voor een paar ringen nav mijn paarse ring een tijd geleden....dus nu kunnen ze kiezenmoedertje schreef:. Zijn ze allemaal voor zelfgebruik? En nog een vraagje: zijn je cabs groter dan het te beplakken plaatje op de ring? Ik wil er ook terug enkele maken.
En het te beplakken deel is kleiner dan mijn cabs.
Groetjes Henriëtte
wauww super mooi!
Heeft u toevallig een patroon van het omranden van de cabochons die u daarna op een plakring heeft bevestigd? wil deze namelijk al heel lang maken.
mvg Bernadette
Heeft u toevallig een patroon van het omranden van de cabochons die u daarna op een plakring heeft bevestigd? wil deze namelijk al heel lang maken.
mvg Bernadette
Ten eerste zeg maar jij hoor, anders voel ik mij stok oud...bjewels schreef:wauww super mooi!
mvg Bernadette
Ik heb geen patroon van het omranden van cabochons, ik heb de cab op leer geplakt en toen omrand door de lijn van de cab te volgen en dan peyote. Vervolgens op een binnenring(cuff) plakken achterkant ook leer en dan nog afwerken.
Als je ff op google zoekt, vind je wel filmpjes e.d. Succes!
Groetjes Henriëtte