01-06 gekleurde aluminium ringetjes

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:
01-06 gekleurde aluminium ringetjes

Bericht door ellybudding » vr 01 jun 2012 23:01

Een hele tijd terug heb ik gekleurde aluminium ringetjes gekocht bij http://www.thequeenring.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Ik heb niet alles nodig, er zaten zo'n 500 ringetjes in de zakjes. Leuk voor chainmail. Het gaat om dit soort ringetjes in de maat 1,6 x 6,8 mm:
http://www.thequeenring.com/roze-alumin ... -p-34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleuren die ik heb liggen:
zwart, aluminium kleurig, blauw, groen, rood, paars, roze, goudkleur.
Ook ligt er nog een zak met brons kleurige ringetjes maat 1,6 x 8,6 mm. Deze zijn zwaarder dan de aluminiumringen.

Indien je interesse hebt graag even een pb-tje en ik laat weten hoeveel ringetjes ik heb in de kleur waarnaar je interesse hebt en ook tevens de prijs. Wil ze nog op Marktplaats zetten maar daar kom ik dit weekend niet aan toe. Foto's kan ik je dan eventueel nog even mailen.



groetjes
Elly
Laatst gewijzigd door ellybudding op zo 24 jun 2012 13:24, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ellebellekuh
Bead Fan
Berichten:322
Lid geworden op:wo 18 jul 2007 21:20
Locatie:Rekem > Limburg (BEL)

Re: 01-06 gekleurde aluminium ringetjes

Bericht door Ellebellekuh » wo 13 jun 2012 20:07

Hey, ik weet niet of je mijn pb'tje hebt gehad ? wat vraag je voor de hele hoop :?:

:byebye
Groetjes Ellen _______________________________°Cherry Pearl°
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld ! ;)

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 01-06 gekleurde aluminium ringetjes

Bericht door ellybudding » do 14 jun 2012 10:39

Ellebellekuh schreef:Hey, ik weet niet of je mijn pb'tje hebt gehad ? wat vraag je voor de hele hoop :?:

:byebye
oeps, ja pb-tje ontvangen maar is dus onderop de stapel gekomen. Excuses hiervoor.
Ik zal proberen er vandaag een foto van te maken. Omdat ik afgelopen zondag toch weer twee opdrachten had voor een gekleurde ketting moet ik wel even een aanpassing berekenen in het aantal ringetjes dat er nog zijn.

Je hoort van mij.

Groetjes
Elly

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 01-06 gekleurde aluminium ringetjes

Bericht door ellybudding » zo 24 jun 2012 13:31

ik wilde een foto plaatsen maar dat lukt mij dus niet. Kan wel foto mailen.
Ik heb even geinventariseerd wat ik overhoud en dat zijn:
van alles 150 stuks:
groen, rose, paars, rood, blauw en goudkleurig. In totaal dus 6x150= 900 ringen.
Prijs was € 8,50 per 500 stuks (prijs nieuw is inmiddels 9 euro voor 500 stuks op genoemde website)
Je mag ze voor € 12,00 excl. verzendkosten overnemen. gewicht is 125 gram

Hoor het wel.

groetjes
Elly

Gesloten