kralenkast

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Inet
Bead Fan
Berichten:311
Lid geworden op:do 31 aug 2006 07:53
Locatie:Dieren
Re: kralenkast

Bericht door Inet » do 14 jun 2012 22:24

En de uren die er in zitten, mogen die ook betaald worden, of moet tegenwoordig alles een hobby zijn?

Ik vind het een supermooie kast, en als je i.d. in de winkel moet kopen, ben je zeker het dubbele kwijt en moet je het ding waarschijnlijk ook nog zelf in elkaar schroeven!

Lian

Re: kralenkast

Bericht door Lian » vr 15 jun 2012 07:32

hallo,ik heb de kast toen gekocht voor 150 eoro.
er zaten ook nog extra vakverdelingen bij .
zelf hebben we hem toen wit geschilderd, nu staat hij bij estrid .
zelf hadden we het nooit voor dat geld kunnen maken,het hoort ook te passen en te sluiten toch.
mijn typen gaat nu een beetje lasig,ik ben gisteren aan mijn linker hand geopereerd :-((

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: kralenkast

Bericht door OrnamentoPuella » vr 15 jun 2012 11:08

lianne M schreef:mijn typen gaat nu een beetje lasig,ik ben gisteren aan mijn linker hand geopereerd :-((
Oei, da's erger. Veel stress gehad? Heb je er nu veel last van? Wanneer zou het weer tip top in orde moeten zijn? :roll:
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Lian

Re: kralenkast

Bericht door Lian » vr 15 jun 2012 12:58

ja nou het doet behoorlijk pijn.
Laatst gewijzigd door Lian op vr 20 jul 2012 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: kralenkast

Bericht door OrnamentoPuella » vr 15 jun 2012 13:26

Ik leef met je mee. :wink: En hopelijk kan je inderdaad weer snel gaan kralen. :D
En kan je, als je even niks te doen hebt of als je voor de tv zit ofzo, er niet wat ijs opleggen tegen de pijn? :roll:
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Lian

Re: kralenkast

Bericht door Lian » vr 15 jun 2012 13:32

dank je wel voor je medeleven,maar ik zit nu in drukverband en mitella.
dus ik kan alleen maar pijnstllers gebruiken.

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: kralenkast

Bericht door hadewijch » vr 15 jun 2012 16:41

Inet schreef:En de uren die er in zitten, mogen die ook betaald worden, of moet tegenwoordig alles een hobby zijn?

Ik vind het een supermooie kast, en als je i.d. in de winkel moet kopen, ben je zeker het dubbele kwijt en moet je het ding waarschijnlijk ook nog zelf in elkaar schroeven!

dit is gewoon MIJN mening
en als ik dit te duur vind dan mag ik dat ook zeggen :roll: :roll: :roll:
en voor iemand die dat zijn job is is dit kinder spel dus dan zijn er veel uurtjes aangerekend hoor....
en dus nog is dit is mijn mening...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Lian

Re: kralenkast

Bericht door Lian » vr 15 jun 2012 18:29

zeker mag je je mening zeggen,en goedkoop tja dat is het ook niet.
en zeker niet in deze tijd.
als je zelf handig bent met hout,dan maak je hem voor veel minder.mdf is immers niet zo duur.
maar mijn man is niet handig met zo iets,dus was dit voor mij de oplossing toen.

Lian

Re: kralenkast

Bericht door Lian » vr 15 jun 2012 18:32

lianne M schreef:zeker mag je je mening zeggen,en goedkoop tja dat is het ook niet.
en zeker niet in deze tijd.
als je zelf handig bent met hout,dan maak je hem voor veel minder.mdf is immers niet zo duur.
maar mijn man is niet handig met zo iets,dus was dit voor mij de oplossing toen.
aan hout ben je zoveel niet kwijt,maar als je niet recht kunt zagen ivm vakverdeling en je moet het laten doen door iemand.dan zit je in de situatie als mij,en dan kun je er beter gelijk een kopen.ik bedoel dit niet rot of zo :wink:

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: kralenkast

Bericht door hadewijch » za 16 jun 2012 09:24

snap ik volledig hoor,ik vond enkel de reactie van inet er over,ik heb gewoon mijn mening gezegd en dan kan er ook deftig gereageerd worden en niet zo bot zoals inet deed... :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: kralenkast

Bericht door Elise25 » zo 22 jul 2012 21:20

@Hadewijch: Ik vind 325 euro ook een mooie prijs, maar met de werkuren erbij, gebruik van eigen gereedschap, inkopen van materiaal enz. is het ook niet zo erg overdreven, denk ik. Het zal toch wel snel een dag werk zijn?
Wel goed dat je vermeldt dat het voor 100 euro zelf te maken is.

Gesloten