Hallo forummers,
Ik ben redelijk goed geworden in de 'grote-verdwijn-truc';-)
Maar ik ben van plan om mijn comeback te maken. Een halfjaar lang heb ik bijna niks gemaakt, maar nu heb ik sinds kort mijn eigen blogje.
http://tiuriscreations.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo'n gratis ding weetjewel, het gaat me erom dat ik mijn hobbyperikelen van me af kan schrijven en foto's kan laten zien van van alles en nog wat. Ik hoop dat jullie er een kijkje willen nemen en me eventueel tips kunnen geven wat ik allemaal voor dingen op mijn blog kan zetten. Aan de lay-out kan ik (helaas) niet zoveel veranderen.
Zo, nu ga ik even kijken wat ik allemaal gemist heb;-)
Liefs,
Mirjam
Blog van Tiuri;-)
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
When life gives you cold feet, put on some socks
Re: Blog van Tiuri;-)
Ik wilde een reactie bij je blog plaatsen, maar ik moest een profiel kiezen of aanmaken, dus ik reageer maar hier.
Hey, Tiuri,
Leuk blog :-3 Ik hoop dat je het bij gaat houden zodat we op de hoogte blijven van je wederwaardigheden. 'Chain of Colour' is een leuke creatie. En ook een leuke naam. Tof, dat je Engels gaat geven. Ik ben zelf 'eigenlijk' Juridisch vertaler Engels, maar ik heb er nog niets mee gedaan. Er gaat tot nu toe veel te veel (ook vrije) tijd zitten in mijn regular day job, hihi.
Hey, Tiuri,
Leuk blog :-3 Ik hoop dat je het bij gaat houden zodat we op de hoogte blijven van je wederwaardigheden. 'Chain of Colour' is een leuke creatie. En ook een leuke naam. Tof, dat je Engels gaat geven. Ik ben zelf 'eigenlijk' Juridisch vertaler Engels, maar ik heb er nog niets mee gedaan. Er gaat tot nu toe veel te veel (ook vrije) tijd zitten in mijn regular day job, hihi.
Liefs en groetjes, Algante 

-
- Bead Dreamer
- chantalleke888
- Bead Interested
leuk ik ga proberen je blog te volgen 

Dankje wel voor je reactie. Ik heb inmiddels ingesteld dat je ook 'anoniem' kunt reageren. Dat wil ik toch even uitproberen. Tot nu toe heb ik al drie berichtjes gepost, dus het bijhouden lukt tot nu toe aardig;-)Algante schreef:Ik wilde een reactie bij je blog plaatsen, maar ik moest een profiel kiezen of aanmaken, dus ik reageer maar hier.
Hey, Tiuri,
Dankjewel:-) Ben er zelf zo blij mee dat ik nog zo'n soort ketting heb gemaakt;-)OrnamentoPuella schreef:Erg mooie ketting, je "Chain of colour".
Wat leuk dat je het probeert te volgen:-)chantalleke888 schreef:leuk ik ga proberen je blog te volgen
When life gives you cold feet, put on some socks
Je hebt een mooi, vrolijk blog.