Voor bij een tuniek in bruinige tinten heb ik deze armband gemaakt met een bijpassen ring.
de cabs heb ik zelf weer gemaakt van fimom omdat ik exact alle tinten wilde van de tuniek

bedankt voor het aanpassen...stond best knullig zo als je naar de titel keekAlgante schreef:Prachtige setvooral de rind
(ik heb het aangepast
)
ja er zit een cuff in, een rechte smalle. alles wat uitsteekt buiten de cuff die er in zit, is zo stevig, dat het straks in model blijft.daisy81 schreef:heel erg mooiook knap dat je de cabs zelf maakt.
vraag me nu af zit er in deze armband ook een cuff?
en hoe werk je die rand zo af? lijken picootjes maar zijn toch anders dan die ik weleens maak
oke weet ik nu denk ik waarom ze zo leuk bij jou draaien/ anders lijkenVicky P schreef:ja er zit een cuff in, een rechte smalle. alles wat uitsteekt buiten de cuff die er in zit, is zo stevig, dat het straks in model blijft.daisy81 schreef:heel erg mooiook knap dat je de cabs zelf maakt.
vraag me nu af zit er in deze armband ook een cuff?
en hoe werk je die rand zo af? lijken picootjes maar zijn toch anders dan die ik weleens maak
de rand...ik ken de termen niet goed, dus weet niet eens wat een picootje is, maar hoe ik het heb gedaan; eerst 1 rand, de normale afwerkrand. dan met kleinere kraaltjes (heb ik 11/0 delicas voor gebruikt), draad door een kraal van de bovenrand, 3 kraaltjes rijgen, een kraal van de bovenrand overslaan en door de volgende kraal de naald halen en dan weer herhalen. ik hoop dat dit duidelijk is?