31/01 Baroque Dimensional Brons
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- marielle23
- Bead Lover
- Contacteer:
Re: 31/01 Baroque Dimensional Brons
echt prachtig!! ik ga binnenkort ook een paar patronen van haar bestellen
waar kun je de kraaltjes het beste vinden? heb ze het liefst allemaal uit een en dezelfde winkel of zit dat er niet in?

groetjes marielle 

- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb zelf nogal een voorraad in huis, maar ik weet dat je bij zeepjesenzo bijna alles voor deze patronen kunt kopen en ook bij creadream.marielle23 schreef:echt prachtig!! ik ga binnenkort ook een paar patronen van haar bestellenwaar kun je de kraaltjes het beste vinden? heb ze het liefst allemaal uit een en dezelfde winkel of zit dat er niet in?
En bricolart.com heeft ook een grote voorraad.
Succes, het is erg leuk om te maken!
Prachtige armband weer
. En ja, haar patronen zijn echt super. Nu zijn ze niet echt goedkoop en misschien een tip: in mei komt er een boek van Sabine Lippert uit met diverse patronen.
Ik vind de kralen voor haar patronen helemaal niet altijd even makkelijk te vinden (ligt aan het patroon natuurlijk) en shop overal een beetje rond. Voor de wat specialere Swarovski parels e.d. kijk ik bij de franse webshop perlesandco.com.
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Ik vind de kralen voor haar patronen helemaal niet altijd even makkelijk te vinden (ligt aan het patroon natuurlijk) en shop overal een beetje rond. Voor de wat specialere Swarovski parels e.d. kijk ik bij de franse webshop perlesandco.com.
Groetjes,
Daphne
Daphne
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik wacht ook op haar boek, zodra het uit is koop ik 't!Daphne_B schreef:Prachtige armband weer. En ja, haar patronen zijn echt super. Nu zijn ze niet echt goedkoop en misschien een tip: in mei komt er een boek van Sabine Lippert uit met diverse patronen.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
heel mooi 

Heel mooi.
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Prachtig!!!
Wat vinden jullie van haar eerste boek? Is het het waard om te kopen?

Altijd aan het kralen...
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik ken het eerste boek nog niet, ik wacht op haar 2e boek. En wie weet koop ik trouwens ook nog wel het eerste. Waarom ook eigenlijk niet!Zina schreef:Prachtig!!!Wat vinden jullie van haar eerste boek? Is het het waard om te kopen?

- estherwijma
- Bead Monster
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
erg mooi!
groetjes
Elly
groetjes
Elly