Hallo,
ik maak sinds kort kettingen van jasseron met swarovski maar het tikt aardig aan het is een dure hobby aan het worden maar aangezien ik dol ben op alles wat glinstert vroeg ik me af hebben jullie tips voor mij iets wat goedkoper is dan swarovski want zo kost elke ketting mij een fortuin en aangezien ik alweer door mijn voorraad heen ben en wel weer een nieuwe bestelling verwacht weet ik dat ik volgende week niets meer te knutselen heb.
Nou ik ben benieuwd.
Liefs Maddy
Swarovski vervangen door?
Er zijn ook facetkralen verkrijgbaar die erg mooi glinsteren. Ze zijn aan de ene kant dicht geschilderd en aan de andere kant open. Nu weet ik niet hoe die dingen precies heten. Ze zijn er in vele kleuren.
Nummer 20.30 op http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false; (kralen 2) is zo'n soort.
Nummer 20.30 op http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false; (kralen 2) is zo'n soort.
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
-
Maddy!
Hallo Myra en Mariska,
bedankt voor jullie tips ik heb bij jullie op de sites gekeken en heb hele mooie dingen gezien zodra ik terug ben van vakantie zal ik zeker mijn bestelling bij jullie plaatsen.
Vandaag heb ik mij pakketje van kralenpost ontvangen en dinsdag of woensdag hoop ik mijn bestelling van sayila te ontvangen.
Heb de laatste tijd ontzettend veel geld hierin gestopt heb er geen spijt van hoor maar aangezien de vakantie voor de deur staat moet ik toch wat rustiger aan doen.
Maar toppie sites hoor...
Liefs MAddy
bedankt voor jullie tips ik heb bij jullie op de sites gekeken en heb hele mooie dingen gezien zodra ik terug ben van vakantie zal ik zeker mijn bestelling bij jullie plaatsen.
Vandaag heb ik mij pakketje van kralenpost ontvangen en dinsdag of woensdag hoop ik mijn bestelling van sayila te ontvangen.
Heb de laatste tijd ontzettend veel geld hierin gestopt heb er geen spijt van hoor maar aangezien de vakantie voor de deur staat moet ik toch wat rustiger aan doen.
Maar toppie sites hoor...
Liefs MAddy