Hobby Creatief Salon Mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:
Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » vr 09 sep 2011 16:59

Yiehaaa! Nog maar heel eventjes en dan is het weer tijd voor het Hobby Creatief Salon Mechelen om de deuren te openen. Van 21 t/m 25 september is er een keur aan creativiteits materialen, demonstraties, workshops, én veel inspiratie en gezelligheid te vinden in de Nekkerhallen.

Ik ben er zeker bij, wie heeft er nog meer plannen om deze beurs te bezoeken?
Als U werk maakt van Uw hobby.

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door rafael » do 15 sep 2011 13:22

Ik ga zeker gaan. Naar het schijnt zijn er weer nieuwe dingen van swarovski.
Ik ben benieuwd

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Ines83 » ma 26 sep 2011 16:41

Ik ben je komen bezoeken Kralina! :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » vr 30 sep 2011 21:46

Jaaaaaa!, je was er weer Ines :lol: Ben je al aan de slag gegaan met 'je best doen'?
Ikke was echt moe die zondagmiddag, was eigenlijk iets te kalm vond ik, maar bij het afbreken kwam de energie terug en hebben we goed gewerkt en nog heel wat lol met collega's gehad.
Dit jaar nog 3x aanwezig in Belgie, en voor volgend jaar staan er 2 Salons ook al vast in de agenda!
Als U werk maakt van Uw hobby.

Evi
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:za 24 sep 2011 22:49
Locatie:Turnhout, België

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Evi » za 01 okt 2011 06:07

'Dit jaar nog 3x aanwezig in Belgie, en voor volgend jaar staan er 2 Salons ook al vast in de agenda!'

Is dat dan steeds in Mechelen? Of zijn er nog andere plaatsen?
Ik zou dolgraag eens naar een hobbysalon of dergelijk gaan (in België) maar Mechelen is nu niet echt in de buurt :?
ॐ Happyness is just around the corner ॐ

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » zo 02 okt 2011 23:37

Dit jaar doe ik nog de Kerst Creatief beurs in Kortrijk en Antwerpen, en de Libelle Winterfair in Mechelen.

De Hobby Creatief Salons vinden plaats in Kortrijk, Antwerpen en Mechelen. Die van Kortrijk en Antwerpen zijn in het voorjaar, en Mechelen is telkens in september.
De Hobby Creatief Salons Antwerpen (februari) en Mechelen voor 2012 heb ik al reeds ingeschreven :D
Als U werk maakt van Uw hobby.

Evi
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:za 24 sep 2011 22:49
Locatie:Turnhout, België

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Evi » ma 03 okt 2011 07:31

Super!

Voor die van Antwerpen heb ik wel interesse ^^
Waar is die ergens?
Maar er zal vast nog wel een topic geopend worden dan :)
ॐ Happyness is just around the corner ॐ

Julem
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 03 okt 2011 08:42

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Julem » ma 03 okt 2011 14:06

Ik ga voor de allereerste keer op een beurs staan met zelfgemaakte tassen, armbanden en oorbellen en ik vroeg me een paar dingen af: hoeveel stukken armbanden/oorbellen/andere items nemen jullie altijd mee (voor twee dagen verkopen), hoeveel stuks verkopen jullie gemiddeld op een beurs en kijken mensen vooral naar goedkope dingen of zijn ze ook bereid wat meer geld uit te geven voor mooie dingen? Ik maak sieraden die vnl van verzilverde onderdelen zijn gemaakt en wilde 7,50 euro voor een paar oorbellen (met zware zilveren haakjes) en 25 euro voor armbanden vragen. Lijkt jullie dat een goede prijs?

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » ma 03 okt 2011 16:15

Hier nog wat informatie Evi, leuk dat je interesse hebt! Het Hobby Salon Antwerpen is in het Antwerp Expo en zal in 2012 doorgaan van 23 t/m 26 februari.

De Kerst & Creatief beurs die nog dit jaar in Antwerpen zal doorgaan op 26 en 27 november is ook in het Antwerp Expo. Voor meer informatie kun je eventjes gaan zien op http://www.hobbysalon.be

Ik kan je niet echt helpen Julem, verkoop zelf losse materialen op de beurs en heb een winkel. Het blijft altijd moeilijk om prijzen te bepalen van kant-en-klaar sieraden, mensen zien vaak ook het werk erachter niet. Maar je moet in elk geval je materiaal rekenen en daar wat opleggen voor jezelf, en dan zul je vanzelf een prijsgradatie krijgen van wat goedkopere en wat duurdere juwelen.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Evi
Bead Starter
Berichten:53
Lid geworden op:za 24 sep 2011 22:49
Locatie:Turnhout, België

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Evi » ma 03 okt 2011 19:57

Tnx :wink:
ॐ Happyness is just around the corner ॐ

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Ines83 » vr 07 okt 2011 19:48

Kralina schreef:Jaaaaaa!, je was er weer Ines :lol: Ben je al aan de slag gegaan met 'je best doen'?
Ikke was echt moe die zondagmiddag, was eigenlijk iets te kalm vond ik, maar bij het afbreken kwam de energie terug en hebben we goed gewerkt en nog heel wat lol met collega's gehad.
Dit jaar nog 3x aanwezig in Belgie, en voor volgend jaar staan er 2 Salons ook al vast in de agenda!
Wel... :oops: :oops: nee :cry:
Iedereen houdt me maar bezig met beestjes haken :mrgreen: Maar het ligt niet ver weg en voor de kerstbeurs heb ik het zeker geprobeerd... Ahja, als het niet lukt, kom ik je lastig vallen :mrgreen: :mrgreen:

Als bezoeker van de hobbybeurs is dat kalme wel leuk :P

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » zo 09 okt 2011 21:11

Kom maar als het niet lukt hoor, ik help met liefde.
Op de Libelle Winterfair in Mechelen sta ik alleen niet met mijn eigen bekende (kleur) stand, dus daar zal het even opletten zijn.

Maar die gehaakte beestjes zijn ook wel super leuk!
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Ines83 » zo 16 okt 2011 23:08

Kralina schreef:Kom maar als het niet lukt hoor, ik help met liefde.
Op de Libelle Winterfair in Mechelen sta ik alleen niet met mijn eigen bekende (kleur) stand, dus daar zal het even opletten zijn.

Maar die gehaakte beestjes zijn ook wel super leuk!
Heb hem vanmorgen in gang gezet en leek te lukken :mrgreen: Deze middag geen tijd voor gehad en nu nog even wat verder gedaan en tot hier toe lijkt het te lukken :D
Het enige waar ik soms mee vecht is het zien of ik nu een nieuwe facet moet aanrijgen of door de facet heen te gaan :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Kralina » ma 17 okt 2011 17:10

Da's idd eventjes een kwestie van 'gaan zien'. Wist wel dat je dat zou gaan kunnen :D
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Hobby Creatief Salon Mechelen

Bericht door Ines83 » ma 17 okt 2011 18:32

Kralina schreef:Da's idd eventjes een kwestie van 'gaan zien'. Wist wel dat je dat zou gaan kunnen :D
Hij is al tien cm lang nu!! :mrgreen: Het gaat en ben stilaan beginnen zien wanneer ik wat moet doen met die facetten :banaan: :banaan:
Gewoon super!!! Dank je!! :bedankt:

Gesloten