29/09 Natural colours

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:
29/09 Natural colours

Bericht door Tiuri » do 29 sep 2011 11:41

De afgelopen dagen komt er niet zoveel van kraaltjes rijgen, maar tussen m'n huiswerk door keek ik weleens filmpjes en ondertussen zat ik toen te kralen.
Ik heb twee armbandjes gemaakt. Een groene en een houten armbandje.
De groene armband is naar een ontwerp uit de 'Creative Beading volume 1'. Het armbandje is niet supergoed gelukt, want er zou een mooie spiraalarmband uit moeten komen en dat is het niet helemaal geworden. Toch wil ik hem aan jullie laten zien omdat ik er toch wel trots op ben dat ik een 'kleinekraaltjeswerkje' heb afgemaakt;-). En misschien kunnen jullie me tips geven.

Afbeelding

Het houten armbandje vind ik zelf gewoon schattig en heb daarom besloten om 'em helemaal zelf te houden. Ik heb ronde houten kralen gebruikt (8-10 mm) en platte schijfjes. Pas had ik een bestelling gedaan bij tkralenstulpje en had ik voor de grabbelton gekozen (oid) toen kreeg ik 1 paar oorbellen. Het waren niet helemaal mijn stijl oorbellen (geeft verder niet) maar ik vond de kralen die eraan zaten wel superleuk. Daarom heb ik ze 'gesloopt' (heel netjes) en heb ik de kraaltjes hergebruikt in het armbandje. De rozige schijfjes zijn dat. Verder komen de kralenkapjes bij Creadream vandaan (nog altijd mijn favoriete webwinkel wat kraaltjes betreft:D)

Afbeelding

Ik hoop dat jullie de armbandjes mooi vinden!

Liefs Mirjam
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: 29/09 Natural colours

Bericht door moisame » do 29 sep 2011 12:32

Erg leuk, de groene is echt prachtig!

Groetjes Anne :byebye

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: 29/09 Natural colours

Bericht door Vicky P » do 29 sep 2011 16:42

die groene armband is erg leuk geworden.
:applaus:

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: 29/09 Natural colours

Bericht door JMHols » vr 30 sep 2011 08:43

Heel mooi, die groene ziet er toch ook goed uit hoor.

Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:

Re: 29/09 Natural colours

Bericht door Tiuri » ma 03 okt 2011 18:53

Bedankt;-)
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
duitemeyer22
Bead Believer
Berichten:271
Lid geworden op:di 21 okt 2003 10:09
Locatie:Nieuw Bergen (Lb)
Contacteer:

Re: 29/09 Natural colours

Bericht door duitemeyer22 » wo 12 okt 2011 21:40

Die bruine is niet zo mijn ding, leuk maar die groene vind ik helemaal geweldig.1! :applaus: :(L) :applaus: :(L)
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

Gesloten