Het patroon was alleen een schema van de uil en de kleurenlijst, de ketting heb ik er zelf bij bedacht. Maar och het patroon was ook heel goedkoop (maar ik heb wel 11 soorten kralen moeten kopen).

Ja, vooral als je het nogal eens moet uithalen omdat je een fout hebt gemaakt, die kralen die ik heb uitgehaald heb ik maar bij elkaar gegooid, ik kon het verschil niet zien.MB schreef:Prachtig geworden, lijkt mij nog een hele toer zoveel tinten wit uit elkaar te houden.
Kan ik mij voorstellen, ik heb zoiets eens gehad met een borduurwerkje met diverse tintenJMHols schreef:Ja, vooral als je het nogal eens moet uithalen omdat je een fout hebt gemaakt, die kralen die ik heb uitgehaald heb ik maar bij elkaar gegooid, ik kon het verschil niet zien.MB schreef:Prachtig geworden, lijkt mij nog een hele toer zoveel tinten wit uit elkaar te houden.
De 3d uil heb ik ooit ook eens gemaakt. Jammer genoeg ben ik een pagina van eht patroon kwijt en de uil die ik had gemaakt ook. Het was een patroon van http://www.beadedpatterns.com/index.php ... _id=311.De" onclick="window.open(this.href);return false; door mij gemaakte 3d vogels naar patroon van Dragon kun je zien op 3dbeadwork.blogspot.comBonita schreef:Ik vind hem helemaal fantastisch! Toch ook eens ooit zo'n soort patroon aanschaffen (liefst de 3d!),