Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hier is dan eindelijk mijn "ingewikkeld" rijgwerk ketting xD
Vast niet zo moeilijk voor veel van jullie maar ik heb er 12 uur over gedaan....
In de beschrijving stond 4 uur lol.
Ik heb hem aan mijn moeder gegeven voor moederdag!
Grappig, ik heb die ook pas gemaakt, en laat ik dezelfde kleuren hebben gekozen, alleen heb ik geen transparant wit maar witte kralen bij de turquoise gedaan. Het is een leuk patroon om te maken, maar je moet wel bij de les blijven. Hihi ik moest een paar keer terug omdat ik teveel witte kraaltjes deed (een voor en een achter ipv alleen een voor).
Nou je hebt wel eer aan je werk! Hopelijk heb je er ondanks dat het lang duurde wel plezier in gehad deze ketting te maken! Je moeder zal er vast blij mee zijn!