Update 28/4 Pearl netting (heb ze gegeven)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Eveline66
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Heel mooi geworden
daar moet je schoonmoeder wel blij mee zijn hoor

Liefs van Eveline 

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: 28/4 Pearl netting
Prachtig!
Je schoonmoeder zal er vast en zeker erg blij mee zijn! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Mooi en strak, die gaat vast in de smaak vallen!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Hier zal ze heel blij mee zijn hoor, mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

Nou ik zal het jullie laten weten. Ze is heel direct, dus als ze het niet mooi vindt, zeg ze het gelijk.
Mooi geworden hoor! Wat een geluk bij een ongeluk dan dat je maar 1 buisje van allebei de kleuren kon krijgen hihi
Hij is echt prachtig , dat eindstuk ziet er ook heel mooi uit.
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om haar reactie te zien.

Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om haar reactie te zien.

Groetjes Miran
heel mooi!
ik vind het ook altijd leuk om voor familie of iemand speciaal ketting te maken

mooi! 

Re: Update 28/4 Pearl netting (heb ze gegeven)
Gisteren de ketting aan schoonmoeder gegeven. Ze was er super blij mee. Ze had toevallig (of eigenlijk niet toevallig, want ze heeft heel veel blauw) een blauw truitje aan. Ze heeft hem dus meteen omgedaan en hij stond haar schitterend. Past goed bij haar ogen en daarom had ik natuurlijk ook deze kleur uitgezocht. Dus verrassing is geslaagd 

Je bent zelf ook een echte kunstenares! Ik vind hem hartstikke leuk geworden en fijn dat je schoonmoeder hem ook leuk vond!
Groetjes Els,
echt heel mooi !!, zo`n ketting wil ik in de (verre) toekomst ook eens rijgen, kwijl.
Altijd leuk als het zo ontvangen wordt natuurlijk...

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- Eveline66
- Bead Dreamer
- Contacteer:

Liefs van Eveline