Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Zo even wat zeep- en speenkettingen van de afgelopen tijd.. Nu maar eens op zoek naar materiaal voor de Kuise Meisjes Oorbellen.. Tja, ben er zelf niet dol op, maar als het een hit is, moeten we ze wel hebben voor de verkoop natuurlijk
Bedankt voor alle reactie's! Ik gebruik waxkoord en maak verschillende knopen. De clips koop ik vaak bij Aparte Kralen.nl alleen vindt ik de keuze niet zo groot. Vond vanavond een leuke. Clips in alle kleuren en vormen! Vindt alleen de prijs van speenkettingen moeilijk te bepalen aangezien de clips al 2,50/3,50 kosten....