Mijn kralen- en sieradenkast

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Eveline66
Bead Dreamer
Berichten:523
Lid geworden op:za 08 jan 2011 20:08
Locatie:Helmond
Contacteer:
Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door Eveline66 » wo 09 feb 2011 19:50

Ik ben dus pas gestart met sieraden maken en heb al heel wat materiaal aangeschaft. Dit zowel via webwinkels als via kleine partijtjes opkopen via MP omdat men gestopt is met de hobby. Ik had al wat sorteerdozen aangeschaft en alles opgeborgen. En toen won ik de loting van Beertje :banaan: wat een boel kralen en onderdelen erbij. Ik heb nu dus 2 ladenkastjes gekocht die ik makkelijk naar de kamer kan rijden (zitten wieltjes onder) om daar te werken aan sieraden. Ook heb ik zelf een systeem ontworpen en gemaakt om mijn gemaakte sieraden op te bergen. Kijk en oordeel zelf.....ik ben er heel blij mee :banaan: en ook wel trots op :wink:
de ladenkastjes
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

2x4 sorteerdozen met kralen op kleur
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

rocailles en facetkralen en ander materiaal
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Gereedschap en basismateriaal
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Nog meer kralen
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Het armbanden opbergsysteem, vier rollen afgewerkt met zilverband
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Het kettingopbergsysteem, vier plaatjes met knopen
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En dit alles is ook nog heel leuk te showen
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Liefs van Eveline :flowerysmile:

Gebruikersavatar
Sunflowerjewels
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:za 02 jan 2010 09:41
Contacteer:

Re: Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door Sunflowerjewels » wo 09 feb 2011 20:21

Dat ziet er netjes uit. :D
Groetjes,
Ingrid

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door DZG » wo 09 feb 2011 21:19

Je reeds gemaakte opbergsysteem vind ik erg mooi. Dat is zeker sjiek de friemel en super makkelijk om direct te kunnen showen.
Ik hoop dat je xenos-karretjes over een tijdje nog zullen voldoen qua ruimte. Zo te zien ben je lekker bezig, en uit ervaring weet ik dat het groeien van materiaal ongemerkt toch flink hard gaat, en voor je het weet moet je uitbouwen :D

Ik begon met een opbergbox, toen werd het 1 xenos-kastje, later 2, inmiddels heb ik er 3, met nog flink wat materialen opgeborgen in een kast, waar ik nog een hele plank in beslag neem :D :D

Maar.. complimenten voor je creativiteit met je afgemaakte sieraden op te bergen. Wilde dat ik ook zoiets kon maken, maar dat inzicht heb ik helaas niet. Misschien met voldoende tips en afkijkmogelijkheden hier, dat het ooit nog een keer gaat lukken, om mooie showmaterialen te maken. :lol:

Gebruikersavatar
AnitaD
Bead Fan
Berichten:368
Lid geworden op:wo 02 dec 2009 22:25

Re: Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door AnitaD » wo 09 feb 2011 21:46

Mooi systeem voor de sieraden!

Gebruikersavatar
Eostre
Bead Producer
Berichten:1244
Lid geworden op:do 16 dec 2010 12:07

Re: Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door Eostre » do 10 feb 2011 13:37

Nou dat ziet er netjes uit zeg. Kom ik aan met mijn net gehaalde dozen van het Kruidvat ......
Maar ja dat is beter dan de schoenendozen en boterkuipjes waar het nu in zit. :mrgreen:

Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:

Re: Mijn kralen- en sieradenkast

Bericht door eMKa » vr 11 feb 2011 20:21

Eostre schreef:Nou dat ziet er netjes uit zeg. Kom ik aan met mijn net gehaalde dozen van het Kruidvat ......
Deze week in de aanbieding 8) Ik ben ook vandaag maar naar de Kruidvat gegaan voor wat extra dozen, het gaat inderdaad erg hard met mijn voorraad kralen...

Eveline, het ziet er netjes uit!

Gesloten