Liefde voor mezelf 23-01
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Contacteer:
Hij is mooi, een prachtig symbool!!
Diana
Re: Liefde voor mezelf 23-01
Mooi gemaakt.
Misschien de veter aan 1 vd bogen ipv in het midden.
Misschien de veter aan 1 vd bogen ipv in het midden.
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
erg mooi Esther!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Het hart is prachtig! erg mooi Esther!
Je heb een prachtig hart 
- estherwijma
- Bead Monster
snoep schreef:Je heb een prachtig hart
Ik had de veter eerst ook al aan een vd bogen gedaan, maar vond dat niet mooi. Ik neem hem de vlg keer mee naar mijn cursus edelsmeden die ik doe en dan ga ik daar iets maken om hem aan te hangen! Mss dat ik er dan ook nog een mooie ketting bij maak!
Groetjes Esther
Knap gedaan hoor. Hij is erg mooi geworden 
Heel mooi gemaakt, ik vind het wel stoer zo met de veter 
~Groetjes Margriet~
wow..gebeiteld ofzoiets?estherwijma schreef:Ik heb idd het middendeel er zelf uitgehaald!
- estherwijma
- Bead Monster
Ik heb eerst een klein gaatje geboord met een handboortje, van daaruit ben ik gaan veilen veilen en nog eens veilenFrida schreef:wow..gebeiteld ofzoiets?estherwijma schreef:Ik heb idd het middendeel er zelf uitgehaald!![]()
Groetjes Esther
met zo'n prachtige hanger zou ik de ketting denk ik simpel houden. Misschien mooi lint, of lint geregen door jasseron? Ik roep maar wat. Maar denk dat het hart daar het mooist mee uitkomt.
Complimentje voor je prachtige kunstwerkje
Complimentje voor je prachtige kunstwerkje
Heel mooi
Groetjes
Celina
Groetjes
Celina
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Knap zeg, mooi!
- estherwijma
- Bead Monster
Wat leuk al die positieve reacties
@Bianca: Een mooi lint is ook wel een heel goed idee! Geregen door jasseron lijkt me ook wel leuk, alleen ik ben bang dat dan het hart beschadigd, aangezien speksteen heel teer is. Ik ga eens kijken in de hobbyshop!
@Bianca: Een mooi lint is ook wel een heel goed idee! Geregen door jasseron lijkt me ook wel leuk, alleen ik ben bang dat dan het hart beschadigd, aangezien speksteen heel teer is. Ik ga eens kijken in de hobbyshop!
Groetjes Esther