estherwijma schreef:@singasong: kom je dan ook? Gezellig! ben trouwens nu wel heel benieuwd waar je woont
@bianca: wat voor hondje heb je? Een kleine? In dat geval mag ie ook mee hoor! Ik heb een teckeltje, dus dat is voor mij geen probleem. Laat maar weten of je komt als je het weet! Lastminute kan ook altijd!
Zijn er trouwens mensen die willen komen met een hondenallergie? Ik heb een teckel rondlopen, vandaar.
Zullen we zaterdag 5 maart afspreken? Dan hebben we maar een datum staan

Hoi,
Fijn dat mijn hondje eventueel mee kan. Ik heb een kleintje (kruising tibetaanse terrier), wel af en toe een etterbakje bij andere mensen thuis, maar als ie echt vervelend wordt kan ik hem altijd nog in de auto zetten (hij is goed gewend aan de auto, en zolang het niet te warm is zal dat geen probleem zijn, als het echt klieren wordt).
Ik hou het nog even als optie, want ik moet nog wat dingen gaan afspreken voor de komende tijd, dus weet nog niet zeker of ik kan op de voorgestelde data. Dus ik laat het in de loop van februari dan waarschijnlijk weten, mits mijn situatie tegen die tijd er wat beter voor staat ook natuurlijk.
Groetjes Bianca