turquoise glaskralen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoelt voor het showen van zelfgemaakte kralen. Zelfgemaakte sieraden kunnen geshowed worden bij Show je eigen sieraden. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/uploadkralen.php" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hallo,
Dit setje heb ik pas geleden gemaakt.
Ik vind de kralen erg mooi geworden en daarom wil ik deze graag laten zien.
ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit setje heb ik pas geleden gemaakt.
Ik vind de kralen erg mooi geworden en daarom wil ik deze graag laten zien.
ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
- Bijlagen
-
- zwart met turquoise glaskralen klein.jpg (83.03KiB)4150 keer bekeken
Groetjes Amie
Re: turquoise glaskralen
Ze zijn erg mooi
. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
Prachtig!
Prachtige kralen heb je gemaakt!!
Heel erg mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Prachtige kralen!
De donkere ondergrond vind ik erg mooi bij dat blauw.
De donkere ondergrond vind ik erg mooi bij dat blauw.
vind ze erg mooi 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
mooie kralen!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Ze zijn ontzettend mooi! Prachtige kleurencombi en ze glimmen zo mooi.
Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Ik heb nu bijna al mijn kralen erin zitten, dat is echt een enorm werk geweest, maar nu zitten wel bijna alle vakjes vol. Ik kan wel naar de kast blijven kijken, elke keer als ik er langs loop trek ik nog even alle lades open.
Ik heb ook al een bruidssetje gemaakt met jouw kralen en ik heb een aantal kralen gebruikt voor een zwarte ketting. Ik moet hier nog foto's van maken, misschien zet ik ze dit weekend wel op de foto.
De kast is helemaal geweldig, ik ben er echt super blij mee.lianne M schreef:mooie kralen hoor,hoe bevalt je de kast?
Ik heb nu bijna al mijn kralen erin zitten, dat is echt een enorm werk geweest, maar nu zitten wel bijna alle vakjes vol. Ik kan wel naar de kast blijven kijken, elke keer als ik er langs loop trek ik nog even alle lades open.
Ik heb ook al een bruidssetje gemaakt met jouw kralen en ik heb een aantal kralen gebruikt voor een zwarte ketting. Ik moet hier nog foto's van maken, misschien zet ik ze dit weekend wel op de foto.
Groetjes Amie
Ik vind de kralen super mooi.