15-01 ketting China
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
De kralen voor deze ketting had ik al een tijdje in huis. Ik wist wel welke kralen ik bij elkaar wilde gebruiken, namelijk de chinese delftsblauwe, de vierkante zilveren en de chinese muntjes. Kon alleen niet tot een ontwerp komen....tot ik een ketting maakte met zwarte kralen en ketting. Toen bedacht ik dat ketting ook wel leuk kon zijn bij de "chinese kraaltjes" en ben aan het freubelen gegaan en zie hier het resultaat. Ben er zelf wel blij mee. De sluiting zit aan de voorkant, maar hoeft niet gebruikt te worden want de ketting is lang genoeg om zo om te doen.

Re: 15-01 ketting China
Leuk!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

- hihahanneke
- Bead Interested
- Contacteer:
erg leuke combinatie 

Heel leuk geworden 

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Erg leuk, vooral met die sluiting zo aan de voorkant.
Hele leuke ketting!

Wat is hij leuk geworden. Vind de kralen ook goed bij elkaar passen 

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
leuke ketting
groetjes
Elly
groetjes