kwaliteit kralenmix xenos

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:
Re: kwaliteit kralenmix xenos

Bericht door Jewel » vr 07 jan 2011 11:21

violetmoon_17 schreef:Oh maar de parels van xenos (de glasparels dan) zijn wel heel goed, ik heb ooit duurdere wachs parels gekocht van rayher of zo voor een wire-armand en daar ging na drie keer dragen de toplaag eraf, eronder zat een lelijk melk-wit iets.

Terwijl die van de xenos het wel overleven.

Ik hoor/lees dat wel vaker over rayher kralen... ook de seedbeads en zo, terwijl ik van horen zeggen heb dat deze kraaltjes niet eens zo goedkoop zijn.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: kwaliteit kralenmix xenos

Bericht door Sandra » vr 07 jan 2011 11:25

Gutermann parels zijn ook slecht. 1 persoon had elders gutermann parels gekocht, wilde het terugsturen en had het toen per ongeluk naar mij ipv de andere webwinkel gestuurd. Ik zag de gutermann parels toen, vond die van mij veel beter en die zijn nog goedkoper ook.

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: kwaliteit kralenmix xenos

Bericht door Nightvamp » vr 07 jan 2011 18:50

De oorbelhaakjes van de Xenos zijn prima, ik gebruik die altijd naar tevredenheid.
De zakjes met parels zijn redelijk, ongeveer 30% ervan is altijd wel gedeeltelijk al afgebladderd rond de gaatjes en dan heb je daar dus witte plekken.

De bedels zijn ronduit slecht. Heb al meerder keren gehad dat de oogjes eraf knappen en dan heb je er dus niks meer. Wil je goedkope bedels, koop ze dan niet hier omdat ze echt al met het verwerken kapot gaan, en anders gaan ze binnen een zeer korte tijd kapot met dragen.

De kettelstiften en nietstiften zijn er prima en bijna onverwoestbaar. De kwaliteit bij de xenos verschilt dus nogal bij wat je er koopt.

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Re: kwaliteit kralenmix xenos

Bericht door Mieke » vr 07 jan 2011 22:22

Die babouschka bedels ook? Die vind ik zo leuk. Ik sta er al steeds naar te lonken. :(L)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: kwaliteit kralenmix xenos

Bericht door Nightvamp » za 08 jan 2011 20:18

Die weet ik niet. Degenen waar ik ervaring mee heb zijn alleen die zilverkleurige.

Gesloten