Winkel beginnen?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
D_enise_
Bead Discoverer
Berichten:22
Lid geworden op:vr 17 aug 2007 07:45
Winkel beginnen?

Bericht door D_enise_ » vr 17 aug 2007 07:56

Ik droom ervan om ooit een kralenwinkel te beginnen in omgeving hillegom, hoofddorp. Zijn er meer mensen die deze droom ook hebben?

sarina1982
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:ma 02 aug 2010 12:35

Re: Winkel beginnen?

Bericht door sarina1982 » ma 02 aug 2010 12:39

Ja leuk hoor, maar ik zou mijn zelfgemaakte sieraden er ook bij verkopen, t is wel een moeilijke business, aangezien je tegenwoordig ook overal sieraden kan kopen, van duur tot heel goedkoop, woon je in de buurt ??

ZaZa
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:vr 12 nov 2010 15:40

Re: Winkel beginnen?

Bericht door ZaZa » vr 12 nov 2010 15:49

Probeer anders eerst eens een webshop, dan weet je of de sieraden aanslaan en kun je later alsnog een winkel openen. Een webshop beginnen is makkelijk. Gewoon een goede site maken (of laten maken, handige vrienden?)naar de kvk en je hebt amper startkapitaal nodig. Een winkel openen kost enorm veel startkapitaal...
Succes!
Sofia

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Winkel beginnen?

Bericht door Kralenbloempje1 » vr 12 nov 2010 18:40

Dat lijkt mij ook wel wat :lol: een winkeltje met allemaal creatieve dingen die ik voor een groot deel zelf heb gemaakt....
Ik heb mijn ma al eens een keer overgehaald om dat samen met mij te doen, zij bloemstukjes maken en ik de sieraden enz.
Maar helaas... ik denk dat het altijd een droom zal blijven....
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

jewel76
Bead Lover
Berichten:476
Lid geworden op:di 18 aug 2009 11:45
Locatie:vianen

Re: Winkel beginnen?

Bericht door jewel76 » vr 12 nov 2010 19:57

Hoi,

ik sluit me bij Zaza aan, begin eerst een webshop (je kan er een gratis aanmaken op http://www.mijnwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).

Bij een eigen winkel komt heel veel kijken, niet alleen financieel ook belastingen, vakanties open of dicht, ziekteverzekeringen en nog veel meer om op te noemen.

Een webwinkel kan je zelf zo gek maken als jezelf wilt, want je hebt geen vast lasten die elke maand betaald moeten worden.

Succes met je droom (droom zelf ook nog steeds van een eigen bedrijf waar ik van kan leven, maar ja het is een droom :( .

Gr. Jewel

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Winkel beginnen?

Bericht door Kralenbloempje1 » za 13 nov 2010 14:43

haha ja dat weet ik! Daarom blijf ik maar lekker verder dromen.
Ik heb zelf ook al een website, maar dat verkoopt toch niet veel dan ik zou willen. Maar het blijft hobby he :wink:
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gesloten