Fimoklei bloemetjes voor wine charms

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)
Fimoklei bloemetjes voor wine charms

Bericht door poppemieke » vr 12 nov 2010 15:52

Hallo allemaal
Dit is eigenlijk een beetje een vervolg op een andere thread (viewtopic.php?f=38&t=39825" onclick="window.open(this.href);return false;), waar Frutsel me aanraadde hierover een apart topic te starten om meer reacties te krijgen :)
Ik wil dus onderstaande fimoklei bloemetjes gebruiken als "center piece" voor wine charms, maar Frutsel (en ikzelf) zijn niet zeker of de bloemetjes door de fijne onderkant niet voortdurend zouden omdraaien.
Iemand al ervaring met deze bloemetjes?
Andere tips blijven ook welkom :)
Knipsel 1.JPG
Knipsel 1.JPG (15.13KiB)2014 keer bekeken

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Fimoklei bloemetjes voor wine charms

Bericht door nienkesieraden » vr 12 nov 2010 18:05

Het zou kun nen, tenzij je er een mooi klein zwaar metaalballetje onder hangt. Kraaltje.
En verder kom je er maar op een manier achter.

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Fimoklei bloemetjes voor wine charms

Bericht door Lavilia » vr 12 nov 2010 18:56

Op gewoon draad draaien ze wel, maar als je ze op een winecharm hebt en de onderkant van het bloemetje rust op de voet van het glas zal het wel meevallen
groetjes ikke
Afbeelding

poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)

Re: Fimoklei bloemetjes voor wine charms

Bericht door poppemieke » vr 12 nov 2010 19:30

@Lavilia: dat dacht ik eigenlijk ook maar ik wou bevestiging :) Dan denk ik dat ik het er zal op wagen :wink:
Dan heb ik alleen nog vragen bij de grootte van de wine charm zelf. Ofwel zijn ze 28x25 mm ofwel 35x30 mm (zie mijn andere topic, daar heb ik een klein voorbeeldje met cirkeltjes in die grootte, dan is het duidelijker).
Alvast bedankt voor jullie hulp allebei :)

Gesloten